StarSoft – Ügyviteli szoftver v2.2

Ügyféladatbázist kezelő adminisztrációs rendszer

  • Statisztikai funkció
  • Területi képviselő rendszer
  • Térkép funkció
  • Árajánlat készítése funkció
  • Előlegbekérő készítése funkciók
  • Szűrések létrehozása és tárolása a munkamenetre
  • Programterv készítési funkció
  • Honlap összekötése az ügyféladatbázist kezelő adminisztrációs rendszerrel
  • Elégedettségi vizsgálat küldése funkció
  • SMS küldő modul, hardverintegráció
  1. Ügyféladatbázist kezelő adminisztrációs rendszer
    1. Ügyfelek adatainak rögzítése
    2. Ügyfelekhez rendelt, értékesítéssel, szolgáltatásokkal
    3. kapcsolatos adatok rögzítése
    4. Ügyfélkapcsolati adatok
  2. Korábbi (meglévő) ügyféladatbázis rekordjainak migrálása, importja
    1. Migráció előkészítése, adatstruktúra, ellenőrzési struktúra kialakítása, adatok teljességi és azonossági ellenőrzése, tesztek és javítások,
    2. Korábbi adatbázis rekordjainak teljes körű és (a fejlesztésre és telepítésre kerülő) ügyféladatbázis struktúrájának megfelelő importja, ellenőrzése, transzformációja és beillesztése a rendszerbe
  3. Statisztikai funkció
    1. Statisztikai lekérdező funkciói
  4. Területi képviselő rendszer
    1. A területi képviselők számára adminisztrált és funkcióiban és hatókörében korlátozott hozzáférés biztosítása
      Többszintű hozzáférési jogosultság az ügyféladatbázishoz
      Ügyféladatbázis távoli elérése
      A statisztikák, adatlekérdezések funkcióiban és hatókörében korlátozottan hozzáférhetőek a képviselők számára
  5. Térkép funkció
    1. Ügyféladatbázis áttekintése térképen történő megjelenítéssel
    2. Ügyfélstátusznak megfelelő jelölések, lehetőség a térképen megjelenítendő elemek szűrésére, szűkítésére
    3. Címek pontos megadására
    4. Nem pontos adatok megkülönböztethetősége
    5. Többféle címadat felviteli lehetősége
    6. Feladatok adatai alapján lehetőség megjelenítésre, feladatok szűrésére
    7. Címadatok alapján lehetőség útvonaltervezésre, útvonalszervezésre, optimalizálásra
  6. Árajánlat és Előlegbekérő készítése-funkciók
    1. Ügyfél adatai alapján árajánlatot, módosított árajánlatot, előlegbekérőt készíthetnek
    2. Gyártmánylista-árlista, szolgáltatáslista-árlista beviteli funkcióval, kapcsolódva a pénzügyi adatokhoz
  7. Szűrések létrehozása és tárolása a munkamenetre
    1. A tárolt adatok alapján szűrések elvégzésének biztosítása, az adatok csoportosítása
    2. Felhasználói szempontrendszer alapján
    3. Többszempontú (kereszt-)szűrések
    4. A szűrések áttekinthető, eltárolható megjelenítése
  8. Programterv készítési funkció fejlesztése
    1. Több tevékenységhez rendelt dátum beviteli funkció
  9. Munkatervszerkesztési funkció
  10. Honlap összekötése az ügyféladatbázist kezelő adminisztrációs rendszerrel
    1. Honlapon történő regisztráció az ügyféladatbázisba
    2. A felhasználó tájékoztatása a regisztrált új ügyfélről
  11. Elégedettségi vizsgálat küldése-funkció
    1. Létrehozhatóak elégedettségi kérdőívek, kiküldhetőek egyesével és csoportosan, automatikusan és egyedi döntés alapján
    2. A kérdőívekhez hasonlóan egyéb dokumentumok is kiküldhetőek (pl. tájékoztatók)
  12. SMS küldő modul, hardverintegráció
    1. A különböző ügyféltevékenységhez kapcsolódva SMS-ek kiküldése
  13. Dokumentáltság
  14. Fenntarthatóság, terméktámogatás legalább a fenntartási időszak végéig
  15. Törvényi megfelelőség
  16. Integráltság
  17. Naplózás
  18. Képzés, oktatás
  19. Jogosultság-kezelés
  20. Magyar nyelvű szoftver
  21. Adatmentés
  22. Távoli elérés
  23. Dokumentált hibajelentések

A teljesítéssel kapcsolatban vállaljuk a GINOP-3.2.2-8.2.4-16 felhívás 2. mellékletében („On premise vagy in house módon bevezetett (saját, helybeni telepítésű) üzleti infokommunikációs rendszerekkel, alkalmazásokkal szemben támasztott követelmények”) a fent felsorolt funkcionális célterületekre vonatkozó előírások teljesítését.
Az ügyféladatbázist kezelő adminisztrációs rendszer funkcionális célterületei, velük szemben támasztott követelményei, összhangban a GINOP-3.2.2-8.2.4-16 felhívás 2. „On premise vagy in house módon bevezetett (saját, helybeni telepítésű) üzleti infokommunikációs rendszerekkel, alkalmazásokkal szemben támasztott követelmények” mellékletében leírt követelményekkel.

Scroll to top

A honlap további használatához a sütikhez hozzá kell járulni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy a "Hozzájárulok" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás