Fejlesztési Egyenleg

Mi a Fejlesztési egyenleg?

A Fejlesztési Egyenleg olyan összeg, amelyet egyedi fejlesztésekre lehet fordítani, például jelentés készítésére vagy módosítására. Ha egy egyedi fejlesztés költsége meghaladja a rendelkezésre álló Fejlesztési Egyenleg összegét, akkor csak a különbséget kell kifizetni.

Ez a rendszer egyfajta virtuális bankszámlához hasonlítható. Ha például az ügyfél 100 000 Ft-ot fizet be, majd később kérvényez egy 26 500 Ft értékű egyedi fejlesztést, akkor a Fejlesztési Egyenlegén még 73 500 Ft lesz.

Érdemes időről időre befizetni a fejlesztési összegeket, mert így kedvezményekhez juthat, és ajándék plusz fejlesztési összeget kaphat a befizetett összeg függvényében.

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban
 
Open post

Projektmenedzsment szoftver: Excel importálás a projekt bevétel tételeibe

 

Projekt szoftver: Excel importálás

Előfeltétel

Csak akkor működik az Excel importálás a Projekt programban, ha előzőleg felvittük az adott termékeket, megfelelő cikkszámmal együtt a Termékek modulba.

Működés

  • A Projekt ablakban válasszuk ki az adott projektet és kattintsunk a “Kiválasztott Projekt” fülre.
  • Az ablak bal-alsó részében található a “Bevételek tételei” rész. Az itt látható  táblázat jobb felső sarkában látható a Parancsok menü.
  • Kattintsunk a Parancsok menüre és válasszuk ki az “Importálás Excelből” menüpontot.
  • Megjelenik egy új ablak, mely egy üres Excel táblázatot tartalmaz.
  • Kattintsunk a Megnyit gombra és válasszuk ki a saját Excel állományunkat. Fontos, hogy az Excel állománynak ez legyen a struktúrája:
    • A.oszlop: Cikkszám (a Cikkszám a Termékek modulban korábban már rögzített, valós termék cikkszáma).
    • B.oszlop: Mennyiség.
  • Nézzük át a betöltött adatokat, javítsunk bele, amennyiben szükséges, majd kattintsunk a “Rendben” gombra.
  • Projekt szoftver bekéri a tétel nevét. Ha üresen hagyjuk, a termék törzsben rögzített nevet adja (alapértelmezett), de ha kitöltjük, akkor a kitöltött név fog a projekt programban szerepelni.
  • Ezután a program bekéri a Főcsoport nevét. Opcionális kitölteni. A főcsoportnak az ügyfélnek elküldött nyomtatvány csoportosításánál van szerepe.
  • A Projekt szoftver feldolgozza az Excelt és betölti a Bevételek táblázatába.

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban
Open post

Automatikus Verzió frissítés

Verziófrissítő program

Az Ügyviteli szoftver automata frissítési rendszerrel rendelkezik. Ha érvényes program frissítéssel rendelkezik, akkor a Verzió frissítő program automatikusan felugrik, ha van új program verzió. Általában 1-3 havonta szokott jelezni, ha van új verzió.

Mit tegyünk, ha nem jelez új szoftver verziót a rendszerünk?

Az alábbiakat érdemes megnézni:

  • Van-e érvényes program frissítése? (program vásárlás után 12 hónapig jár a frissítés, utána évente elő kell fizetni).
  • Be van állítva a Beállításokban a “Keressen új program verziót induláskor?” ?
  • Megtalálható-e a VerzioFrissites.exe a program könyvtárában? A fő program automatikusan letölti a VerzioFrissites.exe  progrmot, ha nincs a könyvtárban.
    Ha nem tudja letölteni, akkor valamilyen tűzfal, vagy vírusölő beállítás nem engedi. Ilyenkor a rendszergazdának érdemes megnézni ezeket a beállításokat.
  • Ha a fentiek egyike sem működik, nyissa meg a program könyvtárban található adatbazis.ini állományt és ha talál egy ehhez hasonló sort: “LegutolsoExeVerzio=145”, akkor törölje ki ezt a sort, mentse el az állományt, majd indítsa újra a fő programot.

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban

Verziófrissítő program – lépések

(képernyőképekkel)

  1. Ha van elérhető új verzió, akkor a program indulásakor a következő képernyő fogad minket:
    Verzió frissítés

  2. Ekkor kattintsunk a bal oldali gombra: Új verzió letöltése:
    Verzió frissítés - egyediszoftverek

  3. Elképzelhető, hogy felugrik egy ablak, mivel a raktar.exe már meg van nyitva. Ekkor a jobb oldali gombra kattintsunk az újonnan felugró ablakban: Hozza előtérbe a raktar.exe programot, hogy bezárhassam:
    Verzió frissítés - egyediszoftverek

  4. Most megjelenik a bejelentkezési képernyő. Itt a Mégse gombra kattintva tudjuk bezárni a raktar.exe programot:
  5. Ezután újra a verzió-frissítő ablakot látjuk. Újra kattintsunk az Új verzió letöltése gombra:
    egyediszoftverek - Verzió frissítés

  6. Ahogy az alábbi képen látható, elindult a szoftver frissítése. Várjuk meg, amíg 100% nem lesz:

  7. A frissítés végén felugró ablak “megkérdezi”, hogy elindítsa-e az új verziót. Kattintsunk az Igen gombra:

  8. A szoftverfrissítés elkészült! Most már be lehet jelentkezni:

Kölcsönző program : Kölcsönözhető vagy Eladható?

Kölcsönözhető, vagy Eladható?

Termékenként be lehet állítani, külön-külön, hogy eladható legyen, illetve kölcsönözhető legyen.
Ennek értelemszerűen mindenféle kombinációja lehetséges: eladható és nem kölcsönözhető, eladható és kölcsönözhető, nem eladható és kölcsönözhető, nem eladható és nem kölcsönözhető

  • Egy új termék alapértelmezetten eladható és nem kölcsönözhető.
  • Ha egy termék eladható, akkor ki lehet adni szállítólevélen, emiatt csökkenti a raktárkészletet. Ha nem eladható, nem is jelenik meg a szállítólevél modulban.
  • Ha egy termék kölcsönözhető, akkor megjelenik a kölcsönzés modulban, emiatt kölcsönzésen keresztül csökkenti a raktárkészletet. Ha nem kölcsönzözhető, nem is jelenik meg a kölcsönzés modulban.
Kölcsönző szoftver: kölcsönözhető, vagy eladható?
Kölcsönző szoftver: kölcsönözhető, vagy eladható?
Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban

StarSoft Kölcsönző program alapok, Kölcsönző szoftver kezelése

Open post

Számviteli bizonylat készítő szoftver: leírás

Az alábbi téma a Számlázó programra és a Számviteli bizonylat készítő szoftverre egyaránt vonatkozik, mert hasonlóképpen működnek. 

Számviteli bizonylat készítő – bizonylatkészítés ablak

Mint minden más programunkban, itt is több részre van osztva az ablak:

  • Menü
  • Felső táblázat rész
  • Alsó táblázat rész
  • Jobb oldali (oldalsó) rész

Számviteli bizonylat készítő szoftver – menü

  • Extra keresés gomb –  kattintva a program egy kis kereső ablakot hoz be, mely segítségével bármely adatmezőre kereshetünk, vagy szűrhetünk (akár szótöredékre is). Kattintson ide a részletekért.
  • Egyéb funkciók – Tartalma szoftver verziótól függően változhat.
    • Számla nyomtatvány kiválasztása. A szoftver verziótól függően kiválasztható az aktuális számla sablon. Több számla sablon közül választható ki.
      Ha nem látja ezt a menüpontot, akkor vagy az aktuális szoftver nem tartalmazza, vagy külön jogosultsághoz fűződik.
    • Tételek exportálása Excelbe: Számla sorok (tételek) – az alsó táblázat – exportálása excelbe
    • Számla mentése adatbázisba / Számla visszatöltése adatbázisból – ezek a funkciók arra szolgálnak, ha valami miatt meg kell szakítanunk a számlázást, de később folytatni szeretnénk.
  • Papír alapú számla / E-Számla – utóbbi választható gomb szoftver verziótól függ (plusz modul)
  • Ablak és Menü – igazíthatjuk a Felső táblázatban levő oszlopokat, s azokat ezen menüpont alatt levő gombbal el is menthetjük
  • Előnézet – A nyomtatás előtt ellenőrizni lehet, hogy a kiválasztott termékek (alsó táblázat) adatai, az ügyfél adatai, fizetés módja (kp, átutalás stb…), dátumok, fejléc és lábléc beállítása rendesen megjelenik. Figyelem! Ebben a nézetben a számlán nem jelenik meg a számla sorszáma.
  • Véglegesítés – A program kinyomtatja a számlát. Hasonlóan az előnézethez, szoftver itt is kinyomtatja a számla összes adatát a beállításban megadott számlaformátumnak megfelelően, és a rendszer által generál egyedi sorszámszámmal látja el.
  • Mégsem – Ha mégsem szeretnénk elmenteni a számlát, akkor válasszuk ezt a nyomógombot. A szoftver megkérdezi, hogy „Valóban megszakítja a számlázást?”, és ha az igen gombra klikkelünk, akkor a számla nem készül el. Minden bevitt adat eltűnik.

A Számviteli bizonylat készítő program ablakában két táblázatot láthatunk

Felső táblázat rész

A felső táblázatban láthatjuk a korábban felvitt termékeket. Itt lehet keresni a termékekben.
A következő mezőket (oszlopokat) jeleníti meg:
– Megnevezés: termék megnevezése
– Eladási ár: termékeladási ára
– Áfa%: termék áfa kategóriája (pl.: 27)
– Csom.egys : termék csomagolási típusa, pl.: darab, csomag, kg …
– Vtsz/Szj: Vámtarifaszám / Szolgáltatási jegyzék száma, ez termékekként megadható
– Szűrés termékre: A „szűrés” esetében csak azon termékek jelennek meg, amelyek tartalmazzák a megadott szó töredéket.
– Termék kiválasztása: Ha sikerült kiválasztani azon terméket, amelyet számlázni szeretnénk, akkor az ENTER lenyomásával kiválasztásra kerül és megjelenik a számla sorok (tételek) (alsó) táblázatban.

Az egér dupla klikkre is végrehajtódik a termék kiválasztása.

Alsó táblázat rész

Az alsó táblázat a Számla sorok (tételek).
A számla sorok (tételek) táblázatban megjelenő termékek kerülnek számlázásra.Számla sorok mezők (oszlopok) megnevezése:
– Tétel: a termék (fenti) táblázat megnevezése
– Nettó egységár: a termék eladási ára
– Mennyiség: Itt lehet megadni a mennyiséget, melynek alapértelmezett értéke mindig 1.
– Csom.egys: termék csomagolási egysége (pl.: darab,doboz, kg …)
– Áfa %: termék áfa kategóriája (pl.: 27)
– Vtsz/Szj: Vámtarifaszám / Szolgáltatási jegyzék száma, ez termékekként megadható
– Nettó összeg: Nettó egységár * mennyiség
– Bruttó összeg: (Nettó egységár * mennyiség) * (1+(Áfa% / 100))
– Áfa a.m.: Áfa alany mentes.Kiválasztható, hogy melyik kategóriába tartozik a kiválasztott termék:
–-Alanyi adómentes
–- Áfa mentes
–- Áfa törvény határán kívül
–- Tárgyi adómentes
– Megjegyzés: megjegyzés adható a kiválasztott termékhezNyomógombok:
– Fordított Áfa%:
– Eng.% (enter)

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban

 

Jobb oldali rész a Számviteli bizonylat készítő szoftverben

Ügyfél kiválasztás

Az ablak jobb oldalán megjelenő „Ügyfél kiválasztás” nyomógombra klikkelve megjeleni egy táblázat, amely tartalmazza az ügyfelek adatait:
– Ügyfél azonosítóját (ez a szoftver által generált egyedi azonosító)
– az Ügyfél nevét
– és az Ügyfél címét
Lehetőség van ebben a táblázatban az „Általános” fülön keresni és szűrni. Az oszlopok átmozgatására, felcserélésére, elrejtésére, valamint a táblázat ablak beállításának elmentésére.Ha sikerült kiválasztani a megfelelő ügyfelet a „Kiválaszt” nyomógombra klikkelve az ügyfél adatai betöltődnek a számla készítés tábla megfelelő mezőibe:
– Ügyfél neve
– Ir.szám (irányítószám)
– Település
– Kerület
– Közterület neve
– Közterület jellege (pl. Utca, Tér stb.)
– Házszám
– Épület
– Lépcsőház
– Szint
– Ajtó
– Adószám

A cím ilyen mértékű tagolására a Nav által kötelezővé tett “Adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás” miatt van szükség. A fenti mezők bármikor módosíthatóak. Ezen adatok kerülnek a számla véglegesítésekor eltárolásra. Véglegesítés után a számla adatai már nem módosíthatóak.

De lehetőség van egyszerűen – azaz nem kiválasztással – begépelni az ügyfél adatokat!

Fizetés módja
  • Készpénz
  • Átutalás
  • Bankkártya
  • Utánvét
  • Csop. beszedés (csoportos beszedés)
  • Csekk
Pénznem és Árfolyam

Pénznem lehet: Forint, Euro, Dollár (ez a megrendelőtől függően változhat, illetve bővíthető is).

A pénznem és a deviza (Euro és dollár) árfolyamának alap beállítása a Beállítások -> Pénznemek fül alatt lehet tehető meg.
– Ha a pénznem Forint alapú, akkor az árfolyam szorzója 1.
– Ha a pénznem nem Forint, akkor a fenti beállítások alap szorzóját alkalmazva a szoftver felteszi a következő kérdést „Át szeretné számoltatni a nettó értékeket xxx devizára az aktuális árfolyam értékkel?” . Itt az xxx a kiválasztott deviza neve „euro” vagy „dollár” jelenik meg. Ha igen a válasz, akkor a számla előnézetében megtekinthető, hogy a kiválasztott devizában, hogy alakulnak az értékek.
Ha NEM a válasz akkor nem történik semmi! Az árfolyamnak az adott napi forint/deviza érteke is megadható, vagy bármilyen szorzó szám beírható. Az átszámol nyomógombot lenyomva ennek megfélően kerülnek átszámításra a számla tételek értékei. Természetesen bármelyik devizára érvényesíthetőek az árak, és bármikor forint alapúvá is tehető.

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban
Számla kelte

Ezt a dátumot nem lehet átállítani!

Fizetési határidő

Az a dátum, amely meghatározza, hogy meddig kell a kiválasztott ügyfélnek a számát rendezni. Ezt a dátumot több feltétel változtathatja!Ha a fizetés módja „Készpénz”, akkor a fizetés határideje megegyezik a számla keltének dátumával.
Ha a fizetés módja „Átutalás”,
– ügyfeleknél be lehet állítani, hogy átutalás esetében hány napra fizessen az ügyfél (Ügyfelek -> Fizetési határidő, ez általában 8 nap), amely a számla kelte dátumához hozzáadódik. Ha nincs beállítva az ügyfélnél, akkor a Beállítások -> Általános beállítások -> Általános fizetési határidőt veszi alapul a szoftver. Ha ez nulla (0), akkor a fizetési határidő dátuma megegyezik a számla keltének dátumával.
A Számlázó program naptári része begépelhető, vagy felugró naptárból kiválasztható.

Teljesítés időpontja

Az a dátum, amikor a teljesítés a valóságban megtörtént.
Begépelhető, vagy felugró naptárból kiválasztható.

Fejléc

Ha ez a mező ki van töltve, akkor a számla nyomtatvány tetején jelenik meg a beírt szöveg (amennyiben olyan számla nyomtatványt használ, mely megjeleníti a fejlécet a számlázó program által elkészített nyomtatványon).
Ki lehet választani a korábban felvitt fejlécekből, de bármikor módosítható, és a felvitt szöveg eltárolódik az aktuális számlában.
Bővíteni / hozzáadni a Beállítások -> Számla fejlécek oldalon lehetséges.

Lábléc

Ha ez a mező ki van töltve, akkor a számla nyomtatvány alsó részén jelenik meg a beírt szöveg Pl.: „Köszönjük, hogy nálunk vásárolt!”  .
Ki lehet választani a korábban felvitt láblécekből, de bármikor módosítható, és a felvitt szöveg eltárolódik az aktuális számlában.
Bővíteni / hozzáadni a Beállítások -> Számla láblécek oldalon lehetséges.

Open post

Felhasználók száma és Licencek száma … Mi a különbség?

Felhasználók

Egyedi szoftverfejlesztés: felhasználók

A Felhasználók-Jogosultságok modul segítségével lehet létrehozni felhasználókat és ugyancsak itt lehet jogosultságokat beállítani hozzájuk.
Amikor egy felhasználó belép a programba a bejelentkező képernyőn, elérhetetlenné válnak számára azok a menüpontok / gombok, melyekre nem jogosultak.

Licencek

Egyedi szoftverfejlesztés: program licenc

A Licencek azt határozzák meg, hogy egy időben hány példányban nyitható meg a program. Ha például 3 licenccel rendelkezik egy ügyfelünk, akkor maximum 3 példányban nyithatják meg, a negyedik megnyitásánál a program figyelmezető üzenetet küld és nem engedi megnyitni a következő példányt. Teljesen mindegy, hogy azt a 3 példányt egy számítógépen, vagy 3 különböző számítógépen használják.
A licencek “mozgó” licencek: ahogy kilép valaki a programból, felszabadítja a helyet a következő belépőnek. Ezért például, ahol több műszakban használják a programot (nem egyszerre lépnek be), elegendő kevesebb licencet beszerezni.

Példák

  • 3 Felhasználó, 1 Licenc
    Egy példányban nyithatjuk meg a programot, bármilyen gépen, melyre fel van telepítve. Tetszőlegesen bármelyik felhasználóval beléphetünk.
  • 1 Felhasználó, 3 Licenc
    Gyakorlatilag csak akkor fordulhat elő, hogy csak egy felhasználónk van, ha nem vásároltuk meg a Több felhasználós rendszer, Jogosultságokkal modult. Ebben az esetben csak a Rendszergazda felhasználót használhatjuk.
    Ilyenkor egyszerre három példányban nyithatjuk meg a programot, bármilyen gépen, de mindhárom példányba csak ugyanazzal a Rendszergazda felhasználóval léphetünk be.
  • 10 Felhasználó, 5 Licenc
    Egyszerre öt példányban nyithatjuk meg a programot, bármilyen gépen, és a 10 felhasználó közül bármelyiket használhatjuk a bejelentkezésre, akár úgy, hogy egy felhasználó több példányt használ.

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban

A Windows Defender letiltotta a letöltést

Amennyiben a Windows Defender letiltotta az Ügyviteli szoftver demójának a telepítőjét, akkor sajnos kézzel kell engedélyezned azt. A következő leírásban ennek menetét láthatod képekkel illusztrálva.

Ha valóban vírusos vagy problémás lenne, akkor sem a Windows Defender, sem pedig a Windows nem adna további lehetőséget a letöltésre vagy futtatásra.

1. lépés

1. lépésben a jobb felső sarokban látható megszakított letöltésnél rá kell kattintanod a 3 kis pontra, hogy lenyíljon a további lehetőségek rész és megtudjuk erősíteni a letöltésünket.

2. lépés

2. lépésben a lenyíló ablakban a Megtartás gombra kell kattintanod, hogy ismét megjelenjenek a továbbiak. Ekkor már egy új ablakot fogsz látni.

3. lépés

3. lépésben már egy új ablak nyílt meg, ahol további szöveget olvashatsz arról, hogy a file nem biztonságos, de ez nem igaz. Csupán a Defender gondolja úgy.

Ebben az új ablakban a “Több megjelenítése” gombra és feliratra kell kattintanod, hogy ismét tovább engedjen.

4. lépés

4. lépésben lenyílt a menünk és újabb kék linkek jelentek meg.

Ezek közül a linkek közül a “Mindenképp tartsa meg” szövegre kell kattintani. Ekkor a letöltés befejeződik és telepíthető a demó verzió.

Mit tegyek, ha a Windows újabb üzenetet írt ki és nem indul el a telepítő?

Ebben az esetben már nem a letöltés hiúsult meg, hanem a futtatást szeretné mellőzni a Windows rendszerünk.

Aggodalomra semmi ok, a szoftver továbbra sem vírusos, csak a Windows makacs. El tudjuk indítani a demo telepítőt, ha a felugró ablakban a “További információ” szövegre kattintunk.

Miután rákattintottunk a “További információ” szövegre, az ablakunk lenyílt és megjelent egy újabb gomb, ami a “Futtatás mindenképpen” feliratot tartalmazza. Erre kell ráböknünk és Hurrá!!, a demo telepítő már indul is.

További kérdések merültek fel benned?

Ez esetben is állunk rendelkezésedre akár telefonon vagy e-mailben, de felveheted velünk a kapcsolatot a Kapcsolati űrlapunk segítségével is.

Telefonszámunk: +36 70 379 89 78
E-mail címünk: iroda@egyediszoftverek.hu

Ha nem vesszük fel a telefont, ne aggódj, visszahívunk!

Open post

Ügyviteli szoftver: Gördülő átlagár

 Mit jelent a Gördülő átlagár az Ügyviteli szoftverben?

Ügyfeleink akkor szokták használni, ha nagyon gyakran változnak a termékeik beszerzési árai.
Ahhoz, hogy működjön, be kell kapcsolni a Beállításokban az “Utolsó beszerzési ár-> Gördülő átagár legyen?” jelölőnégyzetet.

Bevételezés: Gördülő átlagárral

Bevételezés végén az ügyviteli szoftver elmenti termékenként a beszerzési árat és a beszerzési darabszámot. Ha már volt bevételezés az adott termékre, akkor a program megnöveli a beszerzési darabszámot.
A gördülő átlagár képlete az alábbiak szerint számolódik:

((Korábbi Gördülő átlagár*Korábbi beszerzés mennyisége)+(Jelenlegi bevételezés beszerzési ára*Jelenlegi bevételezés mennyisége))/(Korábbi beszerzési mennyisége+Jelenlegi bevételezés mennyisége)

A fenti képletet az ügyviteli program minden bevételezéskor végrehajtja, minden bevételezett tételre.

Szállítólevél: Gördülő átlagár alkalmazása

Ahhoz, hogy a szállítólevélben gördülő átlagárból számoljon az ügyviteli program, nem elég, ha beállítjuk a Beállításokban az “Utolsó beszerzési ár-> Gördülő átagár legyen?” jelölőnégyzetet. Ha be van kapcsolva, a program a fentebb leírt módszerrel mindig aktualizálja a gördülő átlagárat bevételezésnél, de eladáskor nem veszi figyelembe, hiszen alapértelmezetten azt az eladási árat veszi figyelembe, mely az adott ügyfélnél be van állítva (pl. végfelhasználói, kisker, vagy nagyker).

Akkor mi a teendő, ha a gördülő átlagárat  fel szeretnénk használni az eladási ár képzésénél?

Két lehetőség van:

  1. Bevételezés után a Termékek ablakban alkalmazzuk a Ár képzések  alatt az “Az összes termék átárazása képlet alapján”, vagy az “Egy cikkcsoport termékeinek átárazása képlet alapján” menüpontokat és itt hivatkozunk a gördülő átlagárra, például így: “eladasi1=(Termek_GorduloAtlagAr*2)”.
    Ez a megoldás jól működik, hátránya viszont, hogy minden bevételezés után el kell végezni, és benne van az “emberi hibalehetőség” (valaki félreüti a képletet)
  2. Attól függően, hogy normál termékeket, vagy sarzs számos termékeket szeretnénk eladni, a “Termék csoport képlet kedvezmény Ügyfél Kategóriánként” és “Termék csoport képlet kedvezmény Sarzs számos termékekre” modulok segítségével korlátlan számú feltétel szerint lefutó képletet hozhatunk létre.
    Ennek a lehetőségnek hatalmas előnye, hogy csak egyszer kell létrehozni a képleteket, és az ügyviteli szoftver automatikusan alkalmazza a szállítólevél készítés tétel hozzáadásának a pillanatában. Más szavakkal: teljesen mindegy, hogy hogyan és hányszor változik egy termék beszerzési ára, ha a megadott eladási ár képlet a gördülő átlagárat használja fel, akkor megfelelő eladási árat tudunk automatikusan generáltatni a programmal.
    A két modul nem tartozik az ügyviteli program alap moduljai közé, ezért külön lehet megvásárolni, illetve bérelni.
    A részletekért kattintson a jelzett modulok linkjeire.
Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban

Kapcsolódó témák

Termékek importálása Excel táblázatból

Ügyviteli szoftver : Termék exportálás Excelbe

Termékek leszűrése termék csoportokra

Ügyviteli szoftver: Termék képek kezelése

Ügyviteli szoftver: Termék címkék (tagek) kezelése

Ügyviteli szoftver: Recept kezelés, összeállítás és gyártás

Ügyviteli szoftver: Használati utasítás kezelés

Ügyviteli szoftver: Külső termék nézegető program

 

Ajánlott számítógép konfigurációk

Ha a felhasználó rendszere bármilyen tekintetben NEM felel meg az alább leírt követelményeknek, semmiféle felelősséget nem vállalunk a szoftver működéséért:

  • Számítógép
    • Kliensgép (melyen a program fut):
      • 4 magos – 2500 Mhz processzor
      • DDR 4, 8 GB Ram, minimum 1300 Mhz
      • 240 GB SSD (ebből legalább 5 GB szabad)
      • Például:
        • CPU: Intel Core i3-10100 3600MHz 6MB LGA1200 Box 4 mag/ 8 szál
        • RAM: 8 GB DDR4 / 2666Mhz
        • Alaplap: ASRock H410m USB3, SATA3
        • SSD: 240GB SATA3
        • VGA:Integrált Intel UHD Graphics 630 HDMI és VGA csatlakozók
        • LAN (RJ45):Gigabit LAN
        • Tápegység: 500W 12cm csendes tápegység
    • Szerver gép (melyen az adatbázis fut):
      • 4 magos – 2500 Mhz processzor
      • DDR 4, 8 GB Ram, minimum 1600 Mhz
      • 240 GB SSD(ebből legalább 5 GB szabad)
  • Operációs rendszer
    • Kliensgép követelmények:
      • Windows 8, Windows 10
      • Minimum 1920×1080 felbontás
      • Kijelző mérete minimum 22″
      • A képernyő szövegméretének a beállítása az alapértelmezett 100% (Vezérlőpult / Képernyő)
    • Szerver gép (melyen az adatbázis fut)
      • Windows Server 2008
      • Linux
  • Internet
    • Amennyiben nem csak a belső hálózatról szeretnék használni, hanem kívülről, Interneten keresztül is el szeretnék érni az adatbázist, legalább 100 MB sávszélességű internet csatlakozást javaslunk.
      A szervergép számára nem ADSL, hanem bérelt vonal ajánlott a rácsatlakozott kliensgépek zökkenőmentes kiszolgálása érdekében.
  • Hálózat
    • A belső hálózat legalább 100 Mbites kell, hogy legyen a további szoftverek és eszközök adatátvitele miatt.

Minimum számítógép konfigurációk

Ha a felhasználó rendszere bármilyen tekintetben NEM felel meg az alább leírt követelményeknek, semmiféle felelősséget nem vállalunk a szoftver működéséért:

  • Számítógép
    • Kliensgép (melyen a program fut) minimum követelmények:
      • 2 magos – 2400 Mhz processzor
      • DDR 4, 4 GB Ram, minimum 1600 Mhz
      • 250 GB merevlemez (ebből legalább 5 GB szabad)
      • Például:
        • CPU: Intel® Pentium Gold G660
        • RAM: Kingston 4GB 2666MHz DDR4
        • Alaplap: Gigabyte H410M
        • SSD: 240GB SATA3
        • LAN (RJ45):Gigabit LAN
        • Tápegység: 450W 12cm csendes tápegység
    • Szerver gép (melyen az adatbázis fut) minimum követelmények:
      • 4 magos – 1800 Mhz processzor
      • DDR 4, 8 GB Ram, minimum 1600 Mhz
      • 250 GB merevlemez (ebből legalább 5 GB szabad)
  • Operációs rendszer
    • Kliensgép követelmények:
      • Windows 8, Windows 10
      • Minimum 1680×1050 felbontás
      • A képernyő szövegméretének a beállítása az alapértelmezett 100% (Vezérlőpult / Képernyő)
    • Szerver gép (melyen az adatbázis fut)
      • Windows Server 2008
      • Linux
  • Internet
    • Amennyiben nem csak a belső hálózatról szeretnék használni, hanem kívülről, Interneten keresztül is el szeretnék érni az adatbázist, legalább 100 MB sávszélességű internet csatlakozást javaslunk.
      A szervergép számára nem ADSL, hanem bérelt vonal ajánlott a rácsatlakozott kliensgépek zökkenőmentes kiszolgálása érdekében.

Posts navigation

1 2 3 4 10 11 12
Scroll to top

A honlap további használatához a sütikhez hozzá kell járulni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy a "Hozzájárulok" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás