Mi a teendő, ha nem indul el a program?

Időnként előfordul, hogy nem indul el valamelyik program, amit bérelnek vagy megvásároltak tőlünk.

 

Milyen hibák lehetnek, és hogyan lehet megoldani azokat?

Az egyik ilyen hiba lehet, hogy fut az adatbázis, de megváltozott az ip cím. Ezt az adatbazis.ini fájlban tudja bárki leellenőrizni, hogy milyen ip címet használ. Ha ez a hiba állt fel, érdemes megadni egy fix ip címet. Ezt a következő módon lehet megtenni:

A Vezérlőpultban a Hálózati és megosztási központ beállítási lehetőséget kell megnyitni. Ki kell választani a Helyi hálózat menü pontot; a felugró ablakban a Tulajdonságok gombra kattintva a Helyi kapcsolat tulajdonságai ablakban ki kell választani a TCP/IP protokoll 4-es verziója (TCP/IPv4) elemet, majd a Tulajdonságok gombra kell kattintani. Megnyílik egy ablak, ahol meg lehet adni a fix ip címet. Miután beírta a felhasználó az ip címet, klikkelni kell az Ok gombra, és a fix címmel fog dolgozni a számítógép.

 

 

 

 

 

Egy másik probléma lehet, ha a tűzfal vagy a vírusirtó tiltja a kapcsolatot. Ha ez a hibalehetőség áll fönt, ki kell kapcsolni minden védelmi rendszert. Ha ezután elindul a program, kivételt kell beállítani a 3306-os portra.

Egy harmadik gond lehet, ha a MySQL szolgáltatás nem indul el automatikusan. Ilyenkor manuálisan kell elindítani. Hogyan lehet megtenni? Vezérlőpultban a Felügyeleti eszközök menüben ki kell választani a Szolgáltatások felügyeleti eszközt. Itt meg kell keresni a  ‘my’ kezdetű szolgáltatást, és elindítani az ablak felső részében található navigációs panelen található Szolgáltatás indítása gomb segítségével.

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban

 

Scroll to top