Felhasználók és jogosultságok kezelése

 

Felhasználók és jogosultságok kezelése

Ebben a modulban lehet létrehozni és módosítani felhasználókat és be lehet állítani a jogaikat.
A programba felhasználó névvel és jelszóval lépünk be.

Új felhasználó létrehozása

A Felhasználói adatmezők kezelése modult elindítva az első dolgunk, hogy kiválasszuk azt az adattáblát, melyet ki szeretnénk bővíteni új adatmezővel (lenti kép).
Csak a listában megjelenő adattáblákat lehet bőviteni egyedi adatmezőkkel! A megjelenő adattáblák függnek az adott programtól és verziójától (pl. Ügyviteli program, Crm program stb.).

Kattintson a lenti képre, ha teljes méretben szeretné látni!

  1. Kattinson a felvitel (+) gombra a navigáló gombsoron. (bővebb infó a navigáló gombsorról itt)
  2. A létrejött üres sorban gépelje be a felhasználó bejelentkezési nevét(ezt kell használni bejelentkezéskor)  és a teljes nevét (ezt rögzíti a program naplózáskor)
  3. Kattinson a mentés (pipa) gombra a navigáló gombsoron.
  4. A program elmentette az új felhasználót. Ilyenkor a jelszó minden esetben ugyanaz lesz, mint a bejelentkezési név! Számít, a kis betű, nagy betű a felhasználónévben.

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban

 

Jelszó módosítása

  1. Kattinson a megadott felhasználóra
  2. Kattinson a táblázatban a jelszó gombra
  3. A megjelenő ablakban írja be a régi jelszót (Új felhasználó esetén a régi jelszó minden esetben ugyanaz lesz, mint a bejelentkezési név)
  4. és az új jelszót a Jelszó és a Jelszó még egyszer mezőbe
  5. Kattintson a Rendben gombra

Jogosultság adás a felhsználónak

  1. Kattinson a megadott felhasználóra
  2. Kattinson a táblázatban az Általános jogok gombra
  3. A megjelenő ablakban egyenként állítsa be jelölőnégyzettel a felhasználónak megadott jogokat.
    A Minden Jog be, Minden Jog ki, valamint a Kijelölés megfordítása gombok felgyorsítják a folyamatot!
  4. Kattintson a Mentés gombra.

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban