Szerviz program leírás

A szerviz: tevékenység egy típusa, mely egy cég, vállalakozás által valamikor gyártott termék (gép, eszköz) meghibásodásának okait tárja fel.

Leírás:

A szerviz szoftver nyilvántartja a berendezés javítását és az ahhoz kapcsolódó feladatokat.

Megvizsgálja, hogy az adott termék

  • javítható, cserélendő (garanciában, vagy garancia nélkül)
  • egyéb javítás szükséges hozzá (pl.: a javításhoz szükséges egy külső cég minősítése)
  • egyéb lehetőségek
  • személyre szabott lekérdezések

A szerviz szoftver rögzíti az ügyfél által bejelentett berendezés, gép hiba leírását, a felhasznált anyagokat, az elvégzett feladatokat, szolgáltatásokat és minden olyan információt amely a javításhoz szükséges. A berendezésekhez gyártási szám (is) rendelhető. Erre később statisztikát is lehet készíteni. Lehetőség van az ügyfél által megadott nyomtatási forma szerint, a munkalap nyomtatvány tartalmának megjelenítésére. A szervizelés rész folyamatait státuszokban (idővonal) lehet követni. A szervizelés befejezéskor a munkalap lezárt státuszba tehető, vagyis ezután a kiválasztott munkalapon semmilyen tartalmi módosítás nem lehetséges. A felhasznált anyagok esetében (lehetőség) a raktár készletet mennyiség módosítható.  Lehetőség van arra, hogy a raktár szoftver által elkészített árajánlat importálásra. A felhasznált anyagokból szállítólevél és számla készítés is lehetséges. Minden információ exportálható excelbe.

Ajánljuk minden cégnek, akik szervizeléssel foglalkoznak. Ez bármilyen szerviz  formátum lehet.

A szerviz szoftver folyamat ábrája:

Szerviz program folyamatábra

Főbb részek:

  • Munkalap böngészés
  • Munkalap részletes nézet
  • Felhasznált anyagok kezelése
  • A munkalapon elvégzett munkák kezelése
  • Egyéb költségek kezelése
  • Nyomtatvány minták kiválasztása
  • Munkalap státusz kezelés/jogosultság és egyéb információk kezelése
  • Munkalaphoz rendelt csatolmányok kezelése
  • Általános karbantartások (munkatípusok, fizetésmódok, berendezés (gép) típusok,berendezés tartozékok)
  • Berendezés listák kezelése / ügyfélhez rendelt berendezések kezelése
  • Általános pivot lekérdezések
  • Naptár funkció: lehet saját naptár. A CRM modul megvásárlásakor a CRM naptárat is tudja kezelni
  • Email küldés szervizesnek / ügyfélnek
  • Egy vagy több raktáros mód kezelés

Rengeteg jelentés található a programban, melyet folyamatosan bővítünk.

Ha olyan jelentésre lenne szüksége, melyet a szerviz program még nem tartalmaz, írja meg, hogy mire van szüksége és kedvezményes ajánlatot adunk Önnek.

A szerviz szoftvert folyamatos fejlesztés alatt áll! Az általános, gyakorlatias igényeket, kéréseket fokozatosan beépítjük a programba.

Amennyiben egyedi igényei lennének a szerviz szoftverrel kapcsolatban, jelezze felénk!

A szoftvert modulként is meg lehet vásárolni, vagy bérelni.
 

Scroll to top

A honlap további használatához a sütikhez hozzá kell járulni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy a "Hozzájárulok" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás