Webáruházak

A webáruház előnyei

„Karácsony közeledtével a túlzsúfolt hipermarketeket és bevásárlóközpontokat kerülendő, egyre többen szavaznak bizalmat az internetes vásárlásnak – a szezon kezdete óta az online áruházaknál megduplázódott a szokásos forgalom. A becslések szerint a webáruházak decemberben csaknem hatmilliárd forintos forgalomra számíthatnak.”
(2008.nov. Cikk)

Kiknek ajánljuk webáruház, webshop nyitását?

  • Azoknak a vállalkozásoknak, akik eddig még nem kereskedtek az interneten de már van egy (vagy több) üzletük.
    Szeretnének országosan terjeszkedni, de nem szeretnének nagyobb összegeket felvállalni(bérleti díj, alkalmazott fizetése, járulékai, ami csak egy-két alkalmazottal is több százezerre rúg a bérleti díjjal együtt) hanem egy jóval kisebb kockázatot jelentő plusz vállalkozásba kezdenének.
    ők, csak nyerhetnek vele, hiszen tudják, hogy mennyit költséget emészt fel az offline (valódi) üzlet.
    Már megvan a Raktárkészletük, marketing technikájuk, tapasztalatuk. Egy új üzlet nyitásának (bérlés, alkalmazottak) egy havi díjának a töredékéből megvalósíthatja az online webshopját, amivel országosan tud kereskedni.
  • Azon vállalkozásoknak, akiknek nincs offline (valódi) üzlete és nem szeretnének nagyobb költségeket felvállalni (offline üzletnél: bérleti díj, alkalmazott fizetése stb. mind növeli a költségeket) hanem egy jóval kisebb kockázatot jelentő plusz vállalkozásba kezdenének.

Röviden felsoroljuk, hogy milyen előnyei vannak egy webáruháznak:

  • Közvetlen értékesítését teszi lehetővé a termékeknek és / vagy szolgáltatásoknak, tehát gyakorlatilag egy új és közvetlen értékesítési csatorna.
  • A viszonteladók, nagykereskedők, kiskereskedők, ügynökök, stb NEM teszik rá a maguk hasznát, így vagy:
    • magasabb haszonkulccsal lehet értékesíteni a termékeket, vagy
    • alacsonyabb áron lehet kínálni ugyanazok termékeket (ami értelemszerűen egy óriási versenyelőny).
  • Rendkívül költséghatékony marketing megoldás a cég illetve a termékeinek reklámozására. (Még ha az online értékesítések elmaradnak is a várttól, rendkívül pozitívan tudja az “offline” értékesítést támogatni egy professzionális, csábító webshop.)
  • Az internetes értékesítés rendkívül jól tud működni a hagyományos értékesítés mellett. Tehát nem feltétlenül, mint egy alternatívára kell rá gondolni, hanem mint a cég fejlesztésének egy kiegészítő lehetőségére.
  • Valószínűleg a leghatékonyabb eszköz a vevőkarbantartásra. Gyakorlatilag plusz költségek nélkül lehet egy rendkívül elégedett vevőkört kialakítani.
  • 24 órás nonstop nyitvatartás – a vevők akkor is érdeklődhetnek, nézelődhetnek és vásárolhatnak, amikor mindenki alszik az Ön cégében.

Egyéb információk webáruházainkról, webshopjainkról

Egyedi, testre szabott webáruházakat készítünk, igény szerint. Web áruházainkhoz kifejlesztettünk egy speciális, Windows alatt futó Webáruház karbantartó szoftvert, mely segítségével rá tud kapcsolódni a web szerverére és direktben tudja módosítani az adatokat, illetve megtekintheti a statisztikákat.

webaruhazosszekotes

Bizonyos létező szoftvereinket (pl. Raktár szoftver), már össze is kötöttük a webáruházunkkal, így a felhasználó egy gombnyomásra ki tudja exportálni az adott szoftverben levő termékeket, árakkal együtt a webáruházba.