Open post

Ügyviteli szoftver: Megrendelés beszállítótól böngészés

Megrendelés beszállítótól böngészés

Itt lehet megnézni beszállító szerint a megrendeléseket.
Az ablak következő 3 fő részre osztható:
– menü
– megrendelés fejléc
– kiválasztott termékek (megrendelt tételek vagy kosár) táblázat.

Kattintson a lenti képre, ha teljes méretben szeretné látni!  

Megrendelés beszállítótól böngészés

Menü: Általános fül

Nyomtatási előnézet. megtekinthető képernyőn megrendelés tartalma.

Nyomtat: kinyomtatásra kerül a kiválasztott nyomtatvány.

Bevételezés készítéseA kiválasztott megrendelésből el lehet készíteni a bevételezést.

Termék történet. A termék táblázatban (felső táblázat) levő terméket kiválasztva megnézhető az összes mozgása (bevétel, kiadás, leltár stb.).

Eladás ügyfélnek. A kiválasztott termék (felső táblázat) esetében megnézhető, hogy melyik ügyfélnek mennyiért került kiadásra (eladásra) amennyiben szerepel szállítólevélen a kiválasztott termék. A szállítólevél is megnézhető.
Tehát nem kell elmenni a mozgások böngészéséhez, hogy ott megtudjuk nézni ugyanezt az információt.

Bevételezés beszállítótól. A kiválasztott termék (felső táblázat) esetében megnézhető, hogy melyik beszállítótól milyen mennyiségben történt meg a bevételezés. Itt megtekinthető a bevételezés nyomtatvány.
Egyéb -> Csatolmányok. Lehetőség van a megrendeléshez csatolmányokat rendelni. Ezek lehetnek word, excel, ppt, kép vagy bármilyen egyéb típusú fájlok. A csatolt állományokat később egy kattintással meg lehet nyitni, közvetlenül a programban.
A program tudja, hogy milyen programmal nyissa meg az adott állományt (pl. az .xlsx-et Excellel, a .pdf-et Acrobat Readerrel stb.)
Kétféle csatolás létezik:

o Fizikai csatolmány adatbázisban. Ekkor a csatolt fájl adatbázisban kerül eltárolásra. Tehát függetlenné válik a helyi mappától. Fontos, hogy a fájl mérete befolyásolja az adatbázisba történő mentés hosszát. Ezért javasoljuk, hogy maximum 1-3 MB legyen a egy fájl mérete.

o Állomány útvonalának csatolása. Ebben az esetben csak a fájl elérési útvonala (pl: c:\dokumentumok\demo.txt) lesz eltárolva. Mappát is lehet csatolni. Ha a helyi mappát átnevezik, vagy törlésre kerül a fájl akkor a program nem lesz képes elérni fájlt.

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban

 

Megrendelés fejléc: (felső táblázat)

Tartalmazza az megrendelés fejlécének tartalmát. Ezek az információk nem módosíthatóak.

Oszlopok:
Elkészítési Időbélyeg: a program által létrehozott időpont, amikor az árajánlat elmentésre került
Azonosító: az árajánlat azonosítója pl.: 2015_00012
Beszállító: akitől az adott tételeket megrendeltük
Beszállító címe: beszállító címe 
Készítette: annak a felhasználóknak a neve, aki a megrendelést készítette
Munkaszám: általunk megadott munkaszám
Bejövő szállító levél száma: megrendelt termék szállítólevelének a száma
Szállítási cím: hova szállítsák a megrendelt terméket  
Azon: belső azonosító. Nem módosítható.
Raktár: többraktáros módban a raktár megnevezése kerül kiírásra

Megrendelés tétel táblázat (alsó táblázat)

Az alsó táblázatban láthatjuk a Megrendelés Beszállítótól modulban felvitt tételeket.

Oszlopok: 

-Megrendelendő termék
-Saját cikkszám
-Mennyiség
-Csomagolási egység
-Beszerzési nettó
EST : egyedi sorszámú termék
Bevételezve: megmutatja, hogy bevételeztük-e a megrendelt terméket
Bevételezési időbélyeg: mikor vételeztük be a terméket
Bevételező felhasználó: ki vételezte be a terméket
Bevételezett mennyiség: mennyi lett bevételezve a termékből
Bevételezési azonosító: bevételezéskor kapott azonosító
Azon: belső azonosító. Nem módosítható.
Időbélyeg: a program által létrehozott időbélyeg, amikor az árajánlat sor került.
Áfa: az áfa kulcs értéke
Súly: a tétel súlya
Kép: a termék képe, ha hozzá van rendelve
Termék azonosító: a termék egyedi azonosítója 

Mindkét táblázatban használhatjuk a Navigáló gombsort. Kattinson ide a Navigáló gombsor leírásához.

Bármelyik oszlop elrejthető, valamint az oszlop sorrend is átrendezhető.

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban

Ügyviteli szoftver: Visszavételezés

Alapok

Itt lehet visszavételezni egy terméket. A visszavételezés megnöveli a termék mennyiségét.
Mikor lehet szükség visszavételezésre? Ha egy vevő visszahozza az általa megvásárolt termék teljes mennyiségét, vagy csak néhány darabot. Előfordulhat az is, hogy a szállítólevél+számla kiállításakor nagyobb mennyiséget írtunk be, a visszavételezés ilyenkor egy lehetőség korrigálni a mennyiséget. A bevételezéshez, illetve a szállítólevélhez és számlához hasonlóan vissza tudjuk nézni a kiállított visszavételezés számlát. Ha a Visszavételezés ablak Beállítások menüben kivesszük a pipát a Készítsen számlát véglegesítéskor menüpontból, a pénztárban lévő pénz összege változatlan marad; ha ki van pipálva, akkor csökkenti a pénztárban lévő pénz összegét.

Ha a Szállítólevél összes termékét vissza akarjuk vételezni, akkor használjuk inkább a Mozgás böngészés ablakban a Stornózás funkciót!

A visszavételezés az ügyfél kiválasztásával kezdődik.

Kattintson a lenti képre, ha teljes méretben szeretné látni!

Ügyviteli rendszer: Vevő kiválasztása a szállítólevélben

Ha kiválasztottuk az ügyfelet, megjelenik a Visszavételezés fő ablak:

Kattintson a lenti képre, ha teljes méretben szeretné látni!

Az ablakban két táblázatot láthatunk:

  • A felső táblázatban láthatjuk a Termék karbantartás modulban felvitt termékeket. Itt tudjuk kiválasztani, melyik termékből akarunk visszavételezni. Arra figyelni kell, hogy a mennyiség automatikusan 1 darab, ezt utólag kell módosítani, hogy hány darabot vételezünk vissza, vagy az 1 db-os felvitelt a Beállítások menüben vagy az F3 gombbal átállítjuk, és módosítjuk a darabszámot, mielőtt az alsó táblába helyezzük.
  • Az alsó táblázat a “Kosár”, a betett termékekre vonatkozik a visszavételezés.

Mindkét táblázatban használhatjuk a Navigáló gombsort. Kattintson ide a Navigáló gombsor leírásához.

Visszavételezés menete:

  1. A felső táblázatban kiválasztjuk a visszavételezendő terméket
  2. Beírjuk a mennyiséget
  3. Beírjuk a beszerzési nettó árat, vagy bruttó árat (ha egyiket kitöltjük, a másikat kiszámolja a program);
    ha szállítólevél alapján vételezünk vissza, ezt automatikusan kitölti a program
  4. A Rendben gombra kattintva hozzáadjuk a kosárhoz

A tétel bekerül az alsó táblázatba (a Kosárba) és folytathatjuk a következő tétellel.
Ha az összes tételt felvittük, kattintsunk a Véglegesít gombra.

Miután rá kattintottunk, felugrik egy ablak, ahol ki kell választanunk, ha több cégünk van, hogy melyik cég vételez vissza. Ha ez meg van, megjelenik a Számla készítés ablak, ahol le tudjuk ellenőrizni, hogy helyes-e a mennyiség, illetve az ár. Ha ezzel is végeztünk, a Véglegesít gombra nyomva véglegesítjük a visszavételezést. A Raktár program automatikusan megnöveli a készletet az adott termékből, és ha ki van pipálva a Készítsen számlát/szállítólevelet véglegesítéskor, akkor ezt a program elvégzi.

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban

 

Haladóknak

Keresés

Ha sok termékünk van, a fenti táblázatban kereshetünk is.

Visszavételezés keresés

 

  • A Vonalkód gomb lenyomásával az Ügyviteli Rendszer a kereső szövegdobozban vonalkódra keres. Ebben az üzemmódban csak akkor kezdődik el a keresés, ha a vonalkód 13 számjegyű. Be lehet állítani más hosszúságú vonalkódokat is a Beállításokban.
  • A Megnevezés (vagy, ha az Ügyviteli Rendszer úgy van beállítva, akkor Saját Cikkszám) gomb lenyomásával az Ügyviteli Rendszer Megnevezés, vagy Saját Cikkszám mezőre keres.
    A program a Beállításokban beállított érték szerint :

    • vagy azonnal keres (ha begépeli, hogy “ku”, rögtön ráugrik az első “ku”-val kezdődő tételre)
    • vagy az Enter gomb lenyomására (ez a beállítás akkor hasznos, ha több ezer termékünk van)
  • Az Extra keresés gombra kattintva az Ügyviteli Rendszer egy kis kereső ablakot hoz be, mely segítségével bármely adatmezőre kereshetünk, vagy szűrhetünk (akár szótöredékre is). Kattintson ide a részletekért.

Gombok / Menüpontok / Vezérlők

Visszavételezés menü / Beállítások:

  • Esc Keresésre ugrás.Ráugrik a keresés mezőre. Escape gomb lenyomására is működik.
  • F3 1db-os felvitel ki és bekapcsolása. Vonalkód olvasó esetében van jelentősége. F3 gomb lenyomására is működik.Ki és be kapcsolja az “Autom. 1 db.felv.” jelölőnégyzetet.
    Ha ez ki van pipálva, akkor ha az Ügyviteli Rendszer vonalkód alapján megtalálta a tételt, rögtön beteszi a kosárba 1 darabszámmal. Ha nincs kipipálva, akkor először a Mennyiség adatmezőre ugrik, hogy be tudjuk írni a mennyiséget.
  • F4 Szállítólevél betöltés. Betölti a kiválasztott ügyfélhez tartozó szállítóleveleket, ezáltal könnyebben ki tudjuk választani a visszavételezni szánt terméket, illetve a program kitölti a hozzá kapcsolódó adatokat automatikusan.
  • F6 Mennyiség módosítás. F6 gomb lenyomására is működik. Felugrik egy ablak, melybe beírhatjuk a kosár aktuális tételének a mennyiségét.
  • F8 Tétel Törlés. Kitörli a kosár kijelölt tételét. F8 gomb lenyomására is működik.
  • Szűrő modul ki vagy bekapcsolása.A felső keresési táblázathoz meg lehet jeleníteni, illetve el lehet rejteni egy szűrő sort, mely segítségével bármilyen adatmezőre lehet szűrni az adatokat.

Visszavételezés menü / Egyéb:

  • Egyéb menü alatt átugorhatunk a Termék karbantartás pontra kattintva a Termékek ablakra.
  • A Termék történet alatt a kiválasztott termék történetét nézhetjük meg egy külön felugró ablakban.

Visszavételezés menü / Ablak és Menü:

  • Ablak és adatrácsok / Az ablak rácsai tulajdonságainak és az ablak pozíciójának mentése. Részletek itt
  • Ablak és adatrácsok / Az ablak pozíciójának és rácsai eredeti tulajdonságainak visszaállítása. Részletek itt
  • Menü / Menü mentés
  • Menü / Menü visszatöltés (elmentett állapotba)
  • Menü / Menü: visszaállítás az eredeti állapotba

Előnézet gomb: Megjeleníti a visszavételezés nyomtatvány előnézetét. A kosárnak legalább egy terméket tartalmaznia kell.

Bezár gomb: Bezárja a Visszavételezés ablakot. Előtte megkérdezi a felhasználót, hogy valóban be szeretné zárni.

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban
Open post

Ügyviteli szoftver: Megrendelés Beszállítótól

Alapok

Itt lehet megrendelni beszállítóktól adott termékeket.

A beszállító kiválasztása után, megjelenik egy ablak, mely 4 fő részre osztható:
– menü
– információ sor (paraméterek)
– termék táblázat
– kiválasztott termékek (megrendelendő tételek vagy kosár) táblázat.

Kattintson a lenti képre, ha teljes méretben szeretné látni!  

Megrendelés Beszállítótól főablak

Menü: Általános fül

Nyomtatási előnézet. Ezzel előre meglehet nézni, hogyan fog kinézni az árajánlat

Nyomtat. Erre a gombra nyomva ki lehet nyomtatni a Megrendelés nyomtatványt.

Minimum készlet lekérdezés. A kosárba tölti azokat a tételeket, melyek készlete az általunk meghatározott minimum mennyiség alatt van.

Termék történet. A termék táblázatban (felső táblázat) levő terméket kiválasztva megnézhető az összes mozgása (bevétel, kiadás, leltár adatok stb.).

Eladás ügyfélnek. A kiválasztott termék (felső táblázat) esetében megnézhető, hogy melyik ügyfélnek mennyiért került kiadásra (eladásra). A szállítólevél is megnézhető. Tehát nem kell megnyitni a mozgások böngészése ablakot, hogy ott nézzük meg i ugyanezt az információt.

Bevételezés beszállítótól. A kiválasztott termék (felső táblázat) esetében megnézhető, hogy melyik beszállítótól milyen mennyiségben történt bevételezés. Itt megtekinthető a bevételezés nyomtatvány is.

Egyéb -> Csatolmányok. Lehetőség van az árajánlathoz csatolmányokat rendelni. Ezek lehetnek word, excel, ppt, kép vagy bármilyen egyéb típusú fájlok. A csatolt állományokat később egy kattintással meg lehet nyitni, közvetlenül a programban.
A program tudja, hogy milyen programmal nyissa meg az adott állományt (pl. az .xlsx-et Excellel, a .pdf-et Acrobat Readerrel stb.)
Kétféle csatolás létezik:

o Fizikai csatolmány adatbázisban. Ekkor a csatolt fájl adatbázisban kerül eltárolásra. Tehát függetlenné válik a helyi mappától. Fontos, hogy a fájl mérete befolyásolja az adatbázisba történő mentés hosszát. Ezért javasoljuk, hogy maximum 1-3 MB legyen a egy fájl mérete.

o Állomány útvonalának csatolása. Ebben az esetben csak a fájl elérési útvonala (pl: c:\dokumentumok\demo.txt) lesz eltárolva. Mappát is lehet csatolni. Ha a helyi mappát átnevezik, vagy törlésre kerül a fájl akkor a program nem lesz képes elérni fájlt.

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban

 

Információs sor

  • Kiválasztható, hogy a megrendelés:
  • mikor legyen elszállítva (Elszállítási időpont)
  • megadható, hogy hova legyen szállítva (Kivitelezési cím)
  • megadható a munkaszám (Munkaszám)
  •  Mégsem gomb : érvényteleníti az árajánlatot. A felvitt kosár tételek törlésre kerülnek.
  •  Véglegesít gomb:

Véglegesítéskor a kosárban levő tételek elmentésre kerülnek. A program egyedi sorszámot készít az árajánlatnak. Később erre lehet hivatkozni.

Felajánlja, hogy a megrendelést nyomtassuk ki. Lehetséges mindjárt pdf formátumban menteni. Ezt javasoljuk is, mert ezután magát az árajánlatot hozzá tudjuk csatolni például egy e-mailhez.

Ha ezt nem vesszük igénybe, később bármikor újra kinyomtathatjuk.

Felső táblázat (Termék táblázat)

A felső táblázatban láthatjuk a Termék karbantartás modulban felvitt termékeket.

Tartalmazza:

  • a termék megnevezését,
  • cikkszámát,
  • csomagolási egységét,
  • EST (egyedi sorszámú termék),
  • beszerzési árat,
  • jelenlegi raktárkészletét,
  • termék minimum készletet,
  • utolsó beszállítót,
  • termékazonosítót,
  • Áfa %-os értékét,
  • valamint megtekinthető kép (ha van eltárolva a terméknél).

A Termék táblázatban használhatjuk a Navigáló gombsort. Kattinson ide a Navigáló gombsor leírásához.
Bármelyik oszlop elrejthető, valamint az oszlop sorrend is átrendezhető.

Alsó táblázat (Kosár táblázat)

A kosár táblázatba úgy tudjuk felvinni a tételeket, ha :

  • A felső táblázatban a kiválasztott termékre dupla klikkelünk.
  • Vagy a alsó + gombra klikkelünk.

Minden egyes termék egy új sort fog képviselni az árajánlat tételeiként.

Itt megadható a mennyiség (darabszám) és a beszerzési ár, amely felülírható.

Ez utóbbi csak az adott termékre vonatkozik.
A megrendelést utólag is meg lehet tekinteni a Megrendelés beszállítótól böngészés modulban.

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban
Open post

Ügyviteli szoftver: Ügyfél rendelés böngészés

Ügyfél rendelés Böngészés

Itt lehet megnézni az ügyfeleknek elkészített ügyfél rendeléseket / foglalásokat.
Az ablak következő 3 fő részre osztható:
– menü
– megrendelés fejléc
– kiválasztott termékek (árajánlat tételek vagy kosár) táblázat.

Kattintson a lenti képre, ha teljes méretben szeretné látni!  

Ügyviteli rendszer: Megrendelés böngészés

Menü: Általános fül

Nyomtatási előnézet. megtekinthető képernyőn a megrendelés tartalma.

Nyomtat: kinyomtatásra kerül a kiválasztott nyomtatvány.

– Az ár bekapcsolva a nyomtatványon / Az ár bekapcsolva a nyomtatványon : ki és bekapcsolja az árat a nyomtatványon

Pályaszám: ez egy egyedi nyomtatvány, nem használatos.

Szerkeszt: betölti az Ügyfél rendelés / foglalás modulba a jelenlegi rendelést, ahol szerkeszteni lehet.

– Szállítólevelet készít azonnal : elkészít egy szállítólevelet a kijelölt megrendelésről és ki is nyomtatja. A szállítólevél levonja a tételek darabszámát a készletről.

Megrendelés duplikálás:A kiválasztott megrendelésről lehet egy másolatot készíteni. Például, ha ugyanolyan termékeket tartalmazó megrendelést szeretnénk egy másik ügyfélnek is készíteni, akkor célszerű ezt a nyomógombot használni.
Ekkor az egész megrendelés betöltődik szerkesztés módba, ahol a kosárban levő terméket, mennyiséget, darabszámot lehet módosítani, törölni, hozzáadni. Ki lehet választani új ügyfelet. 

Egyéb -> Csatolmányok. Lehetőség van az árajánlathoz csatolmányokat rendelni. Ezek lehetnek word, excel, ppt, kép vagy bármilyen egyéb típusú fájlok. A csatolt állományokat később egy kattintással meg lehet nyitni, közvetlenül a programban.

A program tudja, hogy milyen programmal nyissa meg az adott állományt (pl. az .xlsx-et Excellel, a .pdf-et Acrobat Readerrel stb.)
Kétféle csatolás létezik:

o Fizikai csatolmány adatbázisban. Ekkor a csatolt fájl adatbázisban kerül eltárolásra. Tehát függetlenné válik a helyi mappától. Fontos, hogy a fájl mérete befolyásolja az adatbázisba történő mentés hosszát. Ezért javasoljuk, hogy maximum 1-3 MB legyen a egy fájl mérete.

o Állomány útvonalának csatolása. Ebben az esetben csak a fájl elérési útvonala (pl: c:\dokumentumok\demo.txt) lesz eltárolva. Mappát is lehet csatolni. Ha a helyi mappát átnevezik, vagy törlésre kerül a fájl akkor a program nem lesz képes elérni fájlt.

– Egyéb -> Érvénytelenített rendelések mutatása. Leszűri a megrendeléseket úgy, hogy csak az érvénytelenítettek látszódjanak

– Egyéb -> Minden megrendelés mutatása. Törli az “Érvénytelenített rendelések mutatása” szűrést

– Egyéb -> Szállítólevelet megnéz. Megmutatja a kijelölt megrendelésből készített szállítólevél nyomtatvány képét.

– Lista – Ügyfél bevétele és kiadása. Megmutatja a kijelölt megrendelés ügyfeléhez tartozó bevételeket és kiadásokat egy külön ablakban

– Lista – Munkaszám lista (raktár mozgás). Megmutatja a kijelölt megrendelés ügyfeléhez tartozó munkaszámos raktár mozgásokat egy külön ablakban

– Egyedi sorszám – Egyedi kód lista. Megmutatja a kijelölt megrendelés kosárban kijelölt termékéhez tartozó egyedi sorszámokat egy külön ablakban. Csak akkor működik, ha egyedi sorszámos a termék!

– Termék történet.  Megmutatja a kijelölt megrendelés kosárban kijelölt termékéhez tartozó történetet egy külön ablakban.

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban

 

Megrendelés fejléc: (felső táblázat)

Tartalmazza az árajánlat fejlécének tartalmát. Ezek az információk nem módosíthatóak.

Oszlopok:
Elkészítési Időbélyeg: a program által létrehozott időpont, amikor az árajánlat elmentésre került. Nem módosítható.
Azonosító: az árajánlat azonosítója pl.: 2015_00012.  Nem módosítható.
Ügyfél: akinek az árajánlat készült.   Nem módosítható.
– Készítette: annak a felhasználóknak a neve, aki az árajánlatot készítette.    Nem módosítható.
– Raktár: többraktáros módban a raktár megnevezése kerül kiírásra.     Nem módosítható.
Státusz = Rendés soronként státuszt lehet beállítani legördülő lista segítségével.  .Módosítható.
Érvénytelenítve: ha ki van pipálva, akkor a program nem tölti be a Szállítólevél+Számla modulba. .Módosítható.
Munkaszám: Nem módosítható.
– Szállítás időpontja.  Nem módosítható.
 Szállítólevél. Ha szállítólevél készült a megrendelésből, itt látszik a szállítólevél sorszáma. Nem módosítható.

– Megjegyzés. Módosítható.
Azon: belső azonosító. Nem módosítható.
– Ügyfél azon: belső azonosító. Nem módosítható.

Árajánlat tétel táblázat (alsó táblázat)

Az alsó táblázatban láthatjuk az Ügyfél rendelés / foglalás modulban felvitt tételeket.

Oszlopok: 

Termék név
Saját cikkszám
Mennyiség
Mennyiségi egység.
-Összesen.
-Egyedi kód.
Megjegyzés. A tétel megjegyzése
-Termék azon. Belső azonosító. Nem módosítható.
-Termék Időbélyeg: a program által létrehozott időbélyeg, amikor az árajánlat sor került.

Mindkét táblázatban használhatjuk a Navigáló gombsort. Kattinson ide a Navigáló gombsor leírásához.

Bármelyik oszlop elrejthető, valamint az oszlop sorrend is átrendezhető.

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban

Fizetés a honlapunkon keresztül

 

Hogyan történik a fizetés?

A fizetés a világ legnépszerűbb és legbiztonságosabb online fizetési rendszerével történik, a Paypal-lal. A PayPal fizetés részleteit itt találja meg.

A fizetés menete:

  1. Rákattint a vásárlás gombra az oldalunkon
  2. Megjelenik a Paypal fizetési oldal, ahol a bal oldalt látja a fizetendő összeget, a jobb oldalon pedig bejelentkezhet.
    A PayPal fizetés részleteit itt találja meg.
  3. Ha megtörtént a kifizetés és az összeg megjelent a számlánkon (ez általában egy nagyon gyors művelet szokott lenni)
    , akkor elküldjük e-mailen a szoftver letöltéséhez és élesítéséhez szükséges információkat, valamint a számlát is elküldjük Önnek.

 

PayPal fizetés

 

Mi a PayPal?

A Paypal a világ legnépszerűbb és legnagyobb online fizetési rendszere (több, mint 150 millió felhasználója van.). Gyors és biztonságos.
A Paypal gondoskodik róla, hogy az adatai biztonságban legyenek, így nem kerülnek illetéktelen kezekbe.

Azért is nagyon célszerű a használata, mert a PayPal a vevő és az eladó között helyezkedik el és emiatt nem kell a bankkártya adatait minden cégnek megadni, akitől vásárol.
Egyedül a Paypal tudja (és biztonságos módon tárolja) a bankkártya adatait, az eladó cég pedig nem, ezért kizárt a visszaélés.

Ugyanúgy lehet a Paypal segítségével Interneten fizetni egy dombornyomott kártya adataival, mint egy üzletben.

 A Paypal fiók olyan, mint egy normál bankszámla, annyi különbséggel ,hogy az azonosító nem egy bankszámlaszám, hanem a regisztráláskor megadott e-mail cím.
Nincs havi díja, nem kerül pénzbe, ha PayPal segítségével fizet. Csak az kerül pénzbe, ha Önnek fizetnek PayPalon keresztül, ilyenkor bizonyos százalékot kell a Paypalnek fizetni.

PayPal fizetés

Fizetéskor két lehetőség van:

  1. Van már Paypal fiókja. Ilyenkor csak be kell lépni a Paypal email címmel és a jelszóval, majd jóvá kell hagyni a fizetést. 
  2. Még nincs Paypal fiókja. Ebben az esetben létre kell hozni egy PayPal fiókot, melynek regisztrálása során meg kell adni a bankkártya adatokat.
    A Paypal teljesen biztonságosan, titkosított vonalon kezeli a bankkártya adatokat, soha nem él vissza a rá bízott adatokkat!
    A Paypal regisztrációt itt éri el: https://www.paypal.com/hu/signup

A Paypal fizetés néhány másodpercen belül lezajlik. 

 

Főmenü testreszabása

Az Ügyviteli programban teljes mértékben felhasználóként testre szabhatjuk a főmenüt:

  • Kitörölhetjük a számunkra nem fontos menüpontokat
  • Átnevezhetjük a menüpontokat
  • Felcserélhetjük a menüpontok sorrendjét (akár almenü pontokból főmenü pontokat készíthetünk)

Főmenü testreszabása

Ügyviteli rendszer : Főmenü testreszabása

  1. Kattintson az egér jobb gombjával a menü valamelyik gombjára. Megjelenik egy gyorsmenü.
  2. Kattintson a további parancsok gombra. Megjelenik egy kis ablak.
  3. Ez az ablak jelzi, hogy a menü testreszabás üzemmódban van. Ne zárja be az ablakot.
  4. Szabja testre a főmenüt:
    1. Egér vonszolással felcserélheti a sorrendet
    2. Az adott menüponton az egér jobb gombjával kattintva a megjelenő menüben kitörölheti, vagy átnevezheti a menüpontot
  5. Ha elvégezte a kívánt módosításokat, zárja be a Testreszabás ablakot.
  6. El kell mentenie az állapotot, egyébként a program a következő indításnál visszaáll a korábbi menü kinézetre.
    Kattintson a Beállítások / Fő ablak / Menü mentés menüpontra. A program csak az aktuális felhasználónak a menü beállítását menti el.

Videó a főmenü testreszabásáról:

Főmenü visszaállítása

  • Ha rákattint a Beállítások / Fő ablak / Menü: visszaállítás az eredeti állapotba menüpontra, a program visszaállítja a menü “gyári értékeit”. A menü olyan lesz, ahogy eredetileg kinézett.
  • Ha rákattint a Beállítások / Fő ablak / Menü visszatöltés (elmentett állapotba) menüpontra, a program visszaállítja a menü utoljára elmentett beállítását. 

Előre elkészített menü sablonok

Lehetőség van arra is, hogy előre beállított menüvel dolgozzon, így csak azokat az elemeket fogja megjeleníteni a program, amelyek kellenek. Ennek segítségével nem fog senki eltévedni, belekeveredni a sok megjelenő menübe. Ha például csak a CRM programhoz tartozó eszköztárra van csak szüksége, mert azt vette meg, a Beállítások -> Fő ablak -> Menü betöltés sablonból menüpont segítségével kiválasztva a CRM sablont szemmel láthatóan jóval kevesebb gomb áll rendelkezésére a menüsorban.

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban

 

 

A beállított menüsablon abban az esetben fog megmaradni, ha a Beállítások-> Fő ablak-> Menü mentés menüponttal elmenti a menüt. Ha nem menti el a menüt, csak addig marad életben a beállítás, amíg nem lép ki a programból, és indítja újra azt.

Ha úgy döntene, hogy nem szeretné mégsem használni ezeket a sablonokat, egyszerűen vissza tudja állítani a Beállítások->Fő ablak->Menü: Visszaállítás az eredeti állapotba menüpont segítségével. A szoftver rá fog kérdezni, hogy biztos vissza szeretné-e vonni a menüben tett változtatásokat. Ha igen, kattintson az OK gombra. Nem kell megijedni, ha többször is megjelenik ez az ablak, ugyanis több menüpont visszaállítását fogja végrehajtani a program, amelyekre rákérdez, hogy biztos szeretné-e, hogy megtörténjen.

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban

Hogyan használjuk hálózatban a szoftvereket?

A StarSoft szoftvereit nem kell telepíteni, csak az adatbázist.
Ha csak azon a számítógépen működik a program, melyen az adatbázis fel van telepítve és más gépen is szeretnénk használni, a következőket kell megtenni:

  1. Nézzük meg az adatbázis gép Ip címét. Ezt a legegyszerűbben úgy tehetjük meg, hogy a Start menüre kattintva begépeljük, hogy cmd, majd Entert nyomunk.A megjelenő kis ablakban begépeljük, hogy ipconfig, majd Enter. Az IPv4 címet írjuk fel.
  2. Készítsünk egy könyvtárat az új számítógépen, melybe másoljuk be a program indító exe kiterjesztésű állományt  és az adatbazis.ini állományt az eredeti gépről.
    Fontos, hogy az útvonal ne tartalmazzon ékezetes karaktereket és szünetet. Például a “C:\Crm” megfelelő útvonal, a “C:\Kovács Géza\Crm” nem.
  3. Nyissuk meg az új gépen az adatbazis.ini állományt pl. duplakattintással. Itt írjuk át a TcpIp=localhost részben a localhost részt arra az ip címre, amit felírtunk az 1. lépésben.
    Például: TcpIp=192.168.1.6
    Mentsük el az állományt és lépjünk ki a szerkesztőből.
  4. Próbáljuk meg elindítani a programot az új gépen. Nagy valószínűséggel gond nélkül el fog indulni.
    Ha azt írja ki, hogy “Nem sikerült az adatbázishoz csatlakozni”, akkor valamelyik tűzfal blokkolja a kapcsolatot.
    Próbálja meg az alábbiakat:

    1. Tiltsa le a tűzfalat mindkét gépen (az adatbázis gépen is és az új gépen is).
      Ha ezután elindul a program, érdemes úgy beállítani a tűzfalakat, hogy kiengedje az adatbázis portját, mely 3306.
      Kérem, hogy nézze meg a Microsoft leírását itt, ha nem tudja: http://windows.microsoft.com/hu-hu/windows/open-port-windows-firewall#1TC=windows-7
    2. Ha a program ezután sem indult el, akkor a rooterben levő tűzfal blokkolja a kommunikációt és ott kell beállítani.
      Minden rooternek saját menü rendszere van, de a hozzáadott kézikönyv részletesen leírja a teendőket.

Videó a beállításról: https://www.youtube.com/watch?v=VQqlyJvQbSw&feature=youtu.be

Ha az adatbázis nem az Ön számítógépén van, hanem a mi szerverünkön:

  • Készítsünk egy könyvtárat az új számítógépen, melybe másoljuk be a program indító exe kiterjesztésű állományt  és az adb.sts állományt az eredeti gépről.
    Fontos, hogy az útvonal ne tartalmazzon ékezetes karaktereket és szünetet. Például a “C:\Crm” megfelelő útvonal, a “C:\Kovács Géza\Crm” nem.
  • Próbáljuk meg elindítani a programot az új gépen. Nagy valószínűséggel gond nélkül el fog indulni.
    Ha azt írja ki, hogy “Nem sikerült az adatbázishoz csatlakozni”, kövesse a fenti 4. pont lépéseit.

 

Fontos: minden programot egy megadott licenc számmal értékesítünk. Bár korlátlan számú gépre feltelepíthető, de egy időben csak a megadott számú példányban indulhat el a program. A licenszeket lehet bővíteni igény szerint.


 

Ha Ön, vagy a rendszergazdája nem tudja, vagy nem akarja beállítani a fentieket, tudunk segíteni, de ki fogjuk számlázni az eltöltött időt az aktuális távmenedzselési díj értékével.
Kérem, hogy nézze meg a https://egyediszoftverek.hu/index.php/jobbhatudod/egyeb/ingyenes-vagy-fizetos.html oldalt a részletekért.

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban

Ingyenes, vagy fizetős?

Ingyenes és fizetős szolgáltatásaink

Fontos kiemelnünk, ha egy ügyfelünknek lejárt és ki nem fizetett számlája vagy proforma számlája van, az összes szolgáltatásunkat szüneteltetjük felé, beleértve a telefonos, távmenedzselési és egyéb supportokat, fejlesztéseket.

Ingyenes

Az alábbi esetek ingyenesek, amennyiben a felhasználó által futtatott rendszer megfelel a szoftver követelményeknek (lent kifejtve) :

  • Ha a felhasználó hibát tapasztal a programban, akkor mi díjmentesen kijavítjuk. Fontos azonban különbséget tenni a hiba és az ügyfél kívánsága között.
    Amennyiben például egy jelentés összesítése rosszul számol, az egyértelműen hiba, de ha az ügyfél egy funkciót más menüpontban szeretne látni, az kívánság, egyedi módosítás kérés.A hibát akkor tudjuk kijavítani, ha reprodukálni tudjuk. Ezért az “Időnként valamit kiír a program!” jellegű hibákkal nem tudunk mit kezdeni.
    Le kell írni, hogy pontosan mit és milyen sorrendben végeztek a programban, mely a hibához vezetett. Ha hibaüzenet van, küldjék el azt is, pontosan leírva.A hibajavítás gyorsasága függ a hiba mértékétől (kritikus, vagy apró, működést nem befolyásoló hiba), hány ügyfelünket érinti,  valamint az aktuális fejlesztési ütemezéstől.
    Egy fejlesztési ütemben 10-30 különböző módosítást, fejlesztést végzünk és csak akkor adjuk ki a következő verziót, ha mind elkészült.
    Ezért, ha egy fejlesztési ütem közepén vagyunk és a hiba nem kritikus, csak a következő fejlesztési ütembe tudjuk beletenni.
  • Technikai segítség nyújtás telefonon, Skype-on, amennyiben nem ütközik a Fizetős rész 3. pontjával.

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban

 

Fizetős

Az idő számunkra is pénz, ugyanúgy, mint Önnek. A lehetőség szerint a termékeink jobbítására fordítjuk az időnket.
Az alábbi esetekben valamelyik munkatársunknak abba kell hagynia az aktuális munkáját. Sajnos ez kiesést okoz, ezért kiszámlázzuk az ügyfélnek az aktuális óradíj értékkel:

  1. Adatbázis migrálása egyik gépről a másikra, illetve teljes adatbázis mentés és a későbbiekben visszatöltés.
    Több esetben előfordult, hogy ügyfeleink nem bennünket bíztak meg az adatbázis mentéssel és visszatöltéssel, hanem a rendszergazdájukat.
    Az esetek túlnyomó részében az adatok vagy teljesen, vagy részlegesen elvesztek.
    Ezért csak akkor vállalunk felelősséget az adatokért, ha az adatok mentését is mi végeztük el!
    Úgy gondoljuk, hogy a teljesen elérhető árú migrálási díj megér annyit, hogy az adatai ne vesszenek el.
  2. Sérült adatbázis kijavítása (amennyiben az adatbázis az ügyfél gépén van és nem a mi szereverünkön).
    Erősen javasoljuk minden ügyfelünknek, hogy minimum hetente készítsen biztonsági mentést az adatbázisról!
  3. Ha az ügyfél egy szoftverrel, honlappal  kapcsolatban hibát jelent és a tesztelés után kiderül, hogy a felhasználó hibája volt.
    A tesztelés a részünkről időigényes és sajnos sokszor a felhasználó figyelmetlensége miatt dolgozunk.
    Néhány példa:

    • A felhasználó elrejtett egy objektumot a program ablakról és nem találja meg.
    • A felhasználó arra panaszkodik, hogy a szoftver “eltünteti az adatokat”, majd a naplók átnézése után (mely több órát is igénybe vehet) kiderül, hogy ő, vagy egy kollégája volt.
      Ugyanez vonatkozik adatok átírására is.
    • A felhasználó jelzi, hogy rosszul számolja az összegeket az egyik jelentés és több órás nyomkövetés után kiderül, hogy a kollégája rossz Áfa kulcsokat töltött ki bizonyos tételeknél és ez okozta a problémát.
    • Az ügyfél szól, hogy nem indul el a program és a tesztelés közben kiderül, hogy azért nem tud a program kapcsolódni az adatbázishoz, mert rossz a hálózati / internetes kapcsolat a számítógépen, illetve nem indult el valamilyen Windows hiba miatt az adatbázis szolgáltatás.
    • Az ügyfél jelzi, hogy rossz a szoftverünkben a nyomtatás és rájövünk arra, hogy nem volt bekapcsolva a nyomtató, illetve nem volt papír benne (igen, ez megtörtént eset volt).
  4. Ha az ügyfél egy szoftverrel,kapcsolatban hibát jelent és a tesztelés után kiderül, hogy a felhasználónak küldtünk már egy újabb szoftver verziót, mely nem tartalmazza az adott hibát, de ő még mindig a régi verziót használja. Ilyenkor a távmenedzseléssel, hibakereséssel eltöltött időt kiszámlázzuk.
  5. Technikai segítség nyújtás telefonon, Skype-on, vagy egyéb módon, ha:
    • A felhasználó munkaidőn kívül keres bennünket
    • A felhasználó munkaidőn belül keres bennünket, de lejárt az érvényes támogatása a programhoz.
    • A felhasználó munkaidőn belül keres bennünket, van érvényes támogatása, de túlhaladta a havi segítségnyújtás idejét.
    • A felhasználó arra kéri a munkatársunkat, hogy magyarázzon el neki egy olyan dolgot, mely megtalálható az online segítségben, vagy videókban.
  6. Online, vagy helyszíni bemutató ügyfeleinknek.
  7. A szoftver új verziójának felmásolása az ügyfél gépére. A programjainkat úgy készítjük, hogy a programot nem kell telepíteni (csak az adatbázist, mely egyszeri munka).
    Az ügyfeleinknek elküldjük a letöltési linket. Az ügyfélnek egyszerű dolga van: átnevezi a régi programot és letölti az új programot ugyanabba a könyvtárba.
    Az ügyfeleink 99%-a meg tudja ezt oldani. Aki mégsem akarja, meg tudjuk helyette oldani távmenedzseléssel, de, mint fent írtuk, ez az idő is kiesés a munkából.
  8. Ha az ügyfél egy új gépen szeretné működtetni a szoftverünket és nem szeretné maga megoldani a leírás szerint: Hogyan használjuk hálózatban a szoftvereinket?
  9. Szoftver módosítása. Ha olyan dolgot kér, mely nincs benne az aktuális programban, időbe telik, míg elkészítjük. Természetes, hogy ez nem ingyenes.
    Ilyenkor írásos ajánlatot adunk Önnek a kért módosításra.

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban
Open post

ForintSoft Export a StarSoft Ügyviteli programból

Az Ügyviteli program számláit exportálja ki a ForintSoft könyvelő szoftver formátumába.

A ForintSoft exportálás előtt bizonyos adatokat ki kell tölteni az Ügyviteli program Ügyfelek moduljában.

Az Egyéb funkciók főmenüpont alatt kattintson a Cégadat – Főkönyvi számok kezelése menüpontra.

Kattintson a lenti képre, ha teljes méretben szeretné látni!

Ügyviteli szoftver: Forintsoft export beállítások

Itt töltsük ki az ügyfelekhez tartozó Könyvelőszoftver azonosítót és a Könyvelőszoftver bank azonosító (a Könyvelőszoftver azonosítótól jobbra)  mezőket. Ezeket a könyvelőtől kaphatja meg. Pl.a Könyvelőszoftver azonosító  alatt tárolja a ForintSoft könyvelőszoftver az adott ügyfelet.

Ha a Könyvelőszoftver azonosítót adatmezőt nem látja a táblázatban, akkor el van rejtve. Jelenítse meg a következő leírás alapjánAz adatrácsok oszlopainak elrejtése / megjelenítése

Ha felvitte az összes adatot az Ügyviteli programban és számlát szeretne exportálni a ForintSoft könyvelőprogramba, indítsa el a különálló StsForintSoftExport.exe programot.
Fontos: a StsForintSoftExport.exe használata nem tartozik bele az alap Ügyviteli moduljaiba (meg lehet vásárolni, de bérelni is lehet).

Ügyviteli szoftver: Forintsoft export

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban

 

Alapértelmezésben az összes számlát kiexportálja a program. Ha ezt mégsem szeretné, válassza ki a rádiógomb segítségével, hogy milyen fizetési módú számlákat szeretne exportálni.

Kattintson a Generálás gombra. Megjelenik az alábbi, dátumperiódus kiválasztó ablak:

 

Ügyviteli szoftver: Forintsoft export

Ha kiválasztotta a kezdő és záró dátumot, kattintson a Rendben gombra.
A ForintSoft Export program “Vége” üzenettel jelzi, ha legenerálta az állományokat.

Az állományok a ForintSoftExport könyvtárban találhatók. Ez azt jelenti, hogy abban a könyvtárban, melyben a ForintSoft Export program van,  van egy ForintSoftExport könyvtár is.
Ha a ForintSoftExport nem létezik, a program automatikusan létrehozza a számla exportálásnál.

A ForintSoftExport könyvtárban levő állományokat kell elküldeni a könyvelőnek, aki majd beimportálja a ForintSoft könyvelő szoftverbe.

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban

Posts navigation

1 2 3 5 6 7 8 9 10 11 12
Scroll to top

A honlap további használatához a sütikhez hozzá kell járulni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy a "Hozzájárulok" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás