Aktuális óradíjak

Távmenedzselési, segítségnyújtási díj:

  • Munkaidőben (Hétfő-Csütörtök: 8:30-17:00 óráig, Péntek: 8:30-14:00)  4 600 Forint + Áfa / minden megkezdett 30 perc
  • Munkaidő után 7 000 Forint + Áfa / minden megkezdett 30 perc
  • Hétvégén 9 700 Forint + Áfa / minden megkezdett 30 perc

Kérem, hogy nézze meg a https://egyediszoftverek.hu/index.php/jobbhatudod/egyeb/ingyenes-vagy-fizetos oldalt, hogy megtudja, hogy milyen szolgáltatások ingyenesek és milyen szolgáltatások fizetősek.

Fontos! Szoftverfejlesztési óradíjunk nem egyezik meg a fenti díjakkal. Szoftverfejlesztésre külön díjszabásunk van!

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban

Ingyenes, vagy fizetős?

Ingyenes és fizetős szolgáltatásaink

Fontos kiemelnünk, ha egy ügyfelünknek lejárt és ki nem fizetett számlája vagy proforma számlája van, az összes szolgáltatásunkat szüneteltetjük felé, beleértve a telefonos, távmenedzselési és egyéb supportokat, fejlesztéseket.

Ingyenes

Az alábbi esetek ingyenesek, amennyiben a felhasználó által futtatott rendszer megfelel a szoftver követelményeknek (lent kifejtve) :

  • Ha a felhasználó hibát tapasztal a programban, akkor mi díjmentesen kijavítjuk. Fontos azonban különbséget tenni a hiba és az ügyfél kívánsága között.
    Amennyiben például egy jelentés összesítése rosszul számol, az egyértelműen hiba, de ha az ügyfél egy funkciót más menüpontban szeretne látni, az kívánság, egyedi módosítás kérés.A hibát akkor tudjuk kijavítani, ha reprodukálni tudjuk. Ezért az “Időnként valamit kiír a program!” jellegű hibákkal nem tudunk mit kezdeni.
    Le kell írni, hogy pontosan mit és milyen sorrendben végeztek a programban, mely a hibához vezetett. Ha hibaüzenet van, küldjék el azt is, pontosan leírva.A hibajavítás gyorsasága függ a hiba mértékétől (kritikus, vagy apró, működést nem befolyásoló hiba), hány ügyfelünket érinti,  valamint az aktuális fejlesztési ütemezéstől.
    Egy fejlesztési ütemben 10-30 különböző módosítást, fejlesztést végzünk és csak akkor adjuk ki a következő verziót, ha mind elkészült.
    Ezért, ha egy fejlesztési ütem közepén vagyunk és a hiba nem kritikus, csak a következő fejlesztési ütembe tudjuk beletenni.
  • Technikai segítség nyújtás telefonon, Skype-on, amennyiben nem ütközik a Fizetős rész 3. pontjával.

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban

 

Fizetős

Az idő számunkra is pénz, ugyanúgy, mint Önnek. A lehetőség szerint a termékeink jobbítására fordítjuk az időnket.
Az alábbi esetekben valamelyik munkatársunknak abba kell hagynia az aktuális munkáját. Sajnos ez kiesést okoz, ezért kiszámlázzuk az ügyfélnek az aktuális óradíj értékkel:

  1. Adatbázis migrálása egyik gépről a másikra, illetve teljes adatbázis mentés és a későbbiekben visszatöltés.
    Több esetben előfordult, hogy ügyfeleink nem bennünket bíztak meg az adatbázis mentéssel és visszatöltéssel, hanem a rendszergazdájukat.
    Az esetek túlnyomó részében az adatok vagy teljesen, vagy részlegesen elvesztek.
    Ezért csak akkor vállalunk felelősséget az adatokért, ha az adatok mentését is mi végeztük el!
    Úgy gondoljuk, hogy a teljesen elérhető árú migrálási díj megér annyit, hogy az adatai ne vesszenek el.
  2. Sérült adatbázis kijavítása (amennyiben az adatbázis az ügyfél gépén van és nem a mi szereverünkön).
    Erősen javasoljuk minden ügyfelünknek, hogy minimum hetente készítsen biztonsági mentést az adatbázisról!
  3. Ha az ügyfél egy szoftverrel, honlappal  kapcsolatban hibát jelent és a tesztelés után kiderül, hogy a felhasználó hibája volt.
    A tesztelés a részünkről időigényes és sajnos sokszor a felhasználó figyelmetlensége miatt dolgozunk.
    Néhány példa:

    • A felhasználó elrejtett egy objektumot a program ablakról és nem találja meg.
    • A felhasználó arra panaszkodik, hogy a szoftver “eltünteti az adatokat”, majd a naplók átnézése után (mely több órát is igénybe vehet) kiderül, hogy ő, vagy egy kollégája volt.
      Ugyanez vonatkozik adatok átírására is.
    • A felhasználó jelzi, hogy rosszul számolja az összegeket az egyik jelentés és több órás nyomkövetés után kiderül, hogy a kollégája rossz Áfa kulcsokat töltött ki bizonyos tételeknél és ez okozta a problémát.
    • Az ügyfél szól, hogy nem indul el a program és a tesztelés közben kiderül, hogy azért nem tud a program kapcsolódni az adatbázishoz, mert rossz a hálózati / internetes kapcsolat a számítógépen, illetve nem indult el valamilyen Windows hiba miatt az adatbázis szolgáltatás.
    • Az ügyfél jelzi, hogy rossz a szoftverünkben a nyomtatás és rájövünk arra, hogy nem volt bekapcsolva a nyomtató, illetve nem volt papír benne (igen, ez megtörtént eset volt).
  4. Ha az ügyfél egy szoftverrel,kapcsolatban hibát jelent és a tesztelés után kiderül, hogy a felhasználónak küldtünk már egy újabb szoftver verziót, mely nem tartalmazza az adott hibát, de ő még mindig a régi verziót használja. Ilyenkor a távmenedzseléssel, hibakereséssel eltöltött időt kiszámlázzuk.
  5. Technikai segítség nyújtás telefonon, Skype-on, vagy egyéb módon, ha:
    • A felhasználó munkaidőn kívül keres bennünket
    • A felhasználó munkaidőn belül keres bennünket, de lejárt az érvényes támogatása a programhoz.
    • A felhasználó munkaidőn belül keres bennünket, van érvényes támogatása, de túlhaladta a havi segítségnyújtás idejét.
    • A felhasználó arra kéri a munkatársunkat, hogy magyarázzon el neki egy olyan dolgot, mely megtalálható az online segítségben, vagy videókban.
  6. Online, vagy helyszíni bemutató ügyfeleinknek.
  7. A szoftver új verziójának felmásolása az ügyfél gépére. A programjainkat úgy készítjük, hogy a programot nem kell telepíteni (csak az adatbázist, mely egyszeri munka).
    Az ügyfeleinknek elküldjük a letöltési linket. Az ügyfélnek egyszerű dolga van: átnevezi a régi programot és letölti az új programot ugyanabba a könyvtárba.
    Az ügyfeleink 99%-a meg tudja ezt oldani. Aki mégsem akarja, meg tudjuk helyette oldani távmenedzseléssel, de, mint fent írtuk, ez az idő is kiesés a munkából.
  8. Ha az ügyfél egy új gépen szeretné működtetni a szoftverünket és nem szeretné maga megoldani a leírás szerint: Hogyan használjuk hálózatban a szoftvereinket?
  9. Szoftver módosítása. Ha olyan dolgot kér, mely nincs benne az aktuális programban, időbe telik, míg elkészítjük. Természetes, hogy ez nem ingyenes.
    Ilyenkor írásos ajánlatot adunk Önnek a kért módosításra.

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban
Open post

Állományok fizikai csatolása

Egyedi szoftverek: állományok fizikai csatolása

Ezzel a szoftver modullal fizikailag el tudunk menteni egy állományt az adatbázisban. 

Előnye: Tekintve, hogy az állomány az adatbázisba kerül, akkor is elérhető, ha az eredeti állományt átmozgatták, vagy törölték.

Hátránya: lassúbb a feltöltés (főleg Internetes kapcsolódás esetén). Ajánlott 1 Mb alatti állományok feltöltése. Képek esetén érdemes kicsinyíteni pl. az ingyenes FotoSizer programmal.

Az ablakban az eddig adatbázisba betöltött állományokat láthatjuk. Az állományok mindig valamihez kötődnek a programban pl. termék, projekt, ügyfél stb.
A Saját név mezőt átírhatjuk tetszés szerint. 

1. Állomány hozzáadása

Kattintson a Hozzáadás gombra. Az itt megjelent ablakban navigáljon a feltöltendő állományra, majd kattintson a Megnyitás gombra.

2.Letöltés és megnyitás

A program letölti az adatbázisból az állományt a letöltési könyvtárba és megnyitja a hozzá tartozó programmal (az eredeti állomány továbbra is az adatbázisban marad). Például az Excel állományokat az Excellel nyitja meg, a Pdf állományokat az Acrobat Readerrel stb.

3.Lecserélés

Hasonló az Állomány hozzáadása művelethez, annyi különbséggel, hogy a kijelölt állományt lecseréli az újonnan feltöltöttel.

3.Letöltési könyvtár megnyitása

Megnyitja a letöltési könyvtárat.

3.Letöltési könyvtár állományainak a törlése

Kitörli az összes állományt a letöltési könyvtárból. A törlés nem hat ki az adatbázisban tárolt állományokra.

 


 Itt is használhatjuk a Navigáló gombsortKattinson ide a Navigáló gombsor leírásához.

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban
Open post

Projektmenedzsment szoftver: Összes projekt

Projekt fő ablak videó: https://youtu.be/AQicdDysnoE

Projektmenedzsment szoftver : projekt kezelés fő ablak

Ebben az ablakban láthatjuk az összes projektet, táblázatos formátumban.

Minden sor egy-egy projektet jelképez. Minden oszlop egy-egy fontos projekt adatmező.

Az projekt adataira:

  • Keresni és szűrni lehet:
  • Rendezni lehet növekvő, vagy csökkenő sorrendben, akár többszörösen is
  • Csoportosítani lehet bármilyen mélységben

A sorokat a Projektmenedzsment szoftver a kiválasztott Státuszok alapján színezi, hogy könnyebben átláthatók legyenek az adatok.

A táblázat alján láthatjuk az projektek számát. Ha leszűrjük az adatokat, akkor ez a szám megváltozik: mindig az aktív adatsorok számát láthatjuk.

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban
Open post

PTGSZLAH számla exportáló program

A PTGSZLAH számla exportáló program arra szolgál, hogy megkönnyítse az adatrögzítést a Nav PTGSZLAH formátumába.

PTGSZLAH számla exportáló program

A programot külön meg kell vásárolni, nem tartozik szorosan egyik programunkhoz sem.

 

Érdekli a szoftver?   Itt megvásárolhatja

 

Ugyanabba a könyvtárba kell bemásolni a PTGSZLAH számla exportáló programot , mint amiben a Számlázó, vagy Ügyviteli program található.

Kezelés:

  1. Töltse ki az adatmezőket.
    A program bezáráskor elmenti az adatmezők tartalmát és legközelebb újra betölti, így nem kell újra begépelni az adatokat.
  2. Töltse ki  az adatszolgáltatási időszak kezdő és záró dátumát.
  3. Kattintson az Xml Generálása gombra.
  4. A program megjeleníti az alábbi ablakot:
    PTGSZLAH számla exportáló program
  5. Ha az Igen gombra kattintunk, a PTGSZLAH számla exportáló program legenerálja az Xml állományt és megnyitja a könyvtárat.
  6. Ezt az állományt kell beimportálni a Nav ÁNYK programjába. (Adatok menüpont / Xml állomány megnyitása szerkesztésre  – Ctrl-Z)

 

Fontos! A PTGSZLAH számla exportáló program azért készült, hogy a felhasználót megkíméljük az adatrögzítés fáradalmaitól.
Az adatokért nem vállalunk felelősséget, Önnek kell átnéznie az ÁNYK programban az adatok helyességét!

 

Érdekli a szoftver?   Itt megvásárolhatja
Open post

Ügyviteli szoftver: Leltár Böngészés

Leltár Böngészés

Itt lehet megnézni a korábban elkészített leltár bizonylatokat.
Az ablak következő 3 fő részre osztható:

  • menü
  • leltár böngészés fejléc (felső táblázat)
  • tételek (alsó táblázat).

Kattintson a lenti képre, ha teljes méretben szeretné látni!  

Ügyviteli rendszer: Leltár böngészés

Menü: Általános fül

  • Előnézet. megtekinthető képernyőn a leltár nyomtatvány.
  • A jelenlegi nettó ár értékenek frissítése: a Leltár modul a leltározás pillanatában rögzíti a leltározott termékek pillanatnyi beszerzési árát.
    Ez a funkció felülírja a termékekhez korábban rögzített beszerzési árakat a jelenlegi beszerzési árakra.
  • Termék történet. A termék táblázatban (alsó táblázat) levő terméket kiválasztva megnézhető az összes mozgása (bevétel, kiadás, leltár stb.).

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban

 

Leltár böngészés fejléc: (felső táblázat)

Tartalmazza az leltár fejlécének tartalmát. Ezek az információk nem módosíthatóak.
A Leltár böngészés fejléc táblázatot ki lehet exportálni Excelbe, vagy ki lehet nyomtatni nyomtatóra.

Oszlopok:

  • Időbélyeg: a program által létrehozott időpont, amikor a Leltár elmentésre került
  • Létrehozás dátuma
  • Azonosító: a leltár azonosítója
  • Készítette: az a felhasználó, aki a leltárt készítette

Tételek táblázat (Alsó táblázat)

A Tételek táblázatot ki lehet exportálni Excelbe, vagy ki lehet nyomtatni nyomtatóra.

Oszlopok:

  • Termék név
  • Saját cikkszám
  • Leltár előtti mennyiség
  • Talált mennyiség
  • Eltérés (Talált mennyiség-Leltár előtti mennyiség)
  • Nettó érték
  • Eszköz státusz: a legtöbb esetben nem használatos mező
  • Kép: a termék képe, ha hozzá van rendelve

Mindkét táblázatban használhatjuk a Navigáló gombsort. Kattinson ide a Navigáló gombsor leírásához.

Bármelyik oszlop elrejthető, valamint az oszlop sorrend is átrendezhető.

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban
Open post

Számlázás: számla böngészés

Az alábbi téma a Számlázó programra és a Számviteli bizonylat készítő szoftverre egyaránt vonatkozik, mert hasonlóképpen működnek. 

Számla böngészés ablak

Számlázó program: korábbi számlák böngészése

Felső gombsor:

  • Érvénytelenítés: érvényteleníti a számlát. Ez azt jelenti, hogy elkészít egy új számlát, melyben a vevő adatai és a tételek ugyanazok, mint a kijelölt számlában, azzal a különbséggel, hogy a nettó összegek mínusz előjelesek, így a két számla végösszege együttesen nulla. Az új számlát a program kinyomtatja az alapértelmezett nyomtatóra, a beállított példányszámban.
  • Módosító számla: ez a menüpont nem minden programból érhető el. Megnyitja a Számla készítés ablakot, melybe betölti a kijelölt számla adatait (ügyfél adatokat és tételeket).
  • Számla másolat nyomtatás: a kijelölt számláról kinyomtat egy másolatot az aktuális nyomtatóra, vagy pdf állományba, választás szerint.
  • Számla duplikálás: Megnyitja a Számla készítés ablakot, melybe betölti a kijelölt számla adatait (ügyfél adatokat és tételeket). Az ügyfelet és a tételeket át lehet szerkeszteni.
    Akkor hasznos, ha egy ügyfél nagyjából ugyanazokat a termékeket vásárolja meg újra, vagy egy másik ügyfél hasonló termékeket vásárol. Ilyenkor gyorsabb egy számla duplikálásból a felesleges tételeket kitörölni, mint egy üres számlával kezdeni.
  • A kijelölt számla elküldése az ügyfélnek: Ez a funkció nem minden programban működik.
    A kijelölt számlát elküldi az ügyfélnek, az ügyfél e-mail címére. Csak akkor tudja a program elküldeni az e-mailt, ha a Beállításokban helyesen ki vannak töltve az Smtp beállítások.
  • Felszólító levél küldése, ki nem fizetett számla esetén: Ez a funkció csak ki nem fizetett átutalásos számlák esetében működik.
    Két lehetőség van: “Felszólító levél küldése a kijelölt számlára” és “Felszólító levél küldése az összes ki nem fizetett számlára”.
    A program a felszólító levél küldése előtt megkérdezi a felhasználót, hogy valóban el szeretné küldeni a felszólító levelet.
  • Számla listák: Itt találhatók a számlákkal kapcsolatos listák, jelentések.
  • Egyéb funkciók: Tartalma szoftver verziótól függően változhat. Hasznos funkciókat találhatunk itt, például a táblázat csoportosítás szétnyitása és bezárása, oszlop csoportosítás esetén.
  • Megtekintés: A kijelölt számlát lehet megtekinteni.
  • Kilépés: Bezárja a Számla Böngészés ablakot

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban

 

Az ablakban két táblázatot láthatunk:

  • A felső táblázatban láthatjuk a korábban felvitt számlákat.
    A következő mezőket (oszlopokat) jeleníti meg:
    – Számla sorszám: a számla sorszáma
    – Számla kelte
    – Fiz.Határidő: fizetési határidő
    – Telj.Időpontja: teljesítés időpontja
    – Fiz.Mód: fizetési mód
    – Cégnév
    – Össz.Br.: számla bruttó értéke
    – Stornó tip.: akkor van kitöltve, ha az aktuális számlának elkészült egy érvénytelenítő számlája, vagy a kijelölt számla egy érvénytelenítő számla.
    – Stornó hiv.:Az eredeti számla esetén az érvénytelenítő számla sorszámát mutatja, érvénytelenítő számla esetén az eredeti számla sorszámát mutatja.
    – Fizetve? : jelölőnégyzet. Szerkesztési üzemmódba kell tenni az adatrácsot a módosításához.
    – Mikor fizetett? : dátum típus. Szerkesztési üzemmódba kell tenni az adatrácsot a módosításához.
    – Mennyit fizetett? : rögzíteni lehet a fizetett összeget. Szerkesztési üzemmódba kell tenni az adatrácsot a módosításához.
    – Ford.áfás? : ha a számla fordított áfás, ez a mező ki van pipálva.
    – Megjegyzés : szöveges adatmező. Szerkesztési üzemmódba kell tenni az adatrácsot a módosításához.
  • Az alsó táblázat a Számla sorok (tételek).
    A számla sorok (tételek) táblázatban megjelenő termékek kerülnek számlázásra.

    Számla sorok mezők (oszlopok) megnevezése:
    – Tétel: a termék (fenti) táblázat megnevezése
    – Nettó egységár: a termék eladási ára
    – Mennyiség: Itt lehet megadni a mennyiséget, melynek, alapértelmezett értéke mindig 1.
    – Nettó összár: Nettó egységár * mennyiség
    – Csom.: termék csomagolási egysége (pl.: darab,doboz, kg …)
    – Áfa %: termék áfa kategóriája (pl.: 27)
    – Br.egys.ár: a termék bruttó egységára
    – Br.össz.ár : a termék bruttó ára (bruttó egységár x mennyiség)
    – Bruttó összeg: (Nettó egységár * mennyiség) * (1+(Áfa% / 100))
    – Áfa össz.ár : az áfa összege

Mindkét táblázatban használhatjuk a Navigáló gombsortKattinson ide a Navigáló gombsor leírásához. 

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban

Adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás

Számlázó program: új számla készítéseAdóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás

Hol találjuk meg?

  • Számlázó program (különálló): Beállítások főmenü / Exportálások / Adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás
  • Ügyviteli program: Beállítások főmenü / “Egyéb beállítások / Parancsok” / Exportálások / Adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás
  • Crm program (különálló): Beállítások főmenü / Exportálások / Adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás 

Mire szolgál az Adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás?

Ezzel a modullal lehet legenerálni az Adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás Xml állományát, mely a következő törvény szerint kötelező: 23/2014. (VI.30.) NGM rendelet 11/A. §-a.

Bővebb infó: https://www.nav.gov.hu/nav/ado/afa080101_hatalyos/A_szamlazo_programok_20151007.html

A program a leszűrt számlákat kigyűjti és beteszi egy Xml típusú állományba.

A Lekérdezési módban meghatározhatjuk, hogy Dátum tartományra (ez az alapértelmezett), vagy Számla tartományra szeretnénk szűrni.

Ezt a menüpontot csak azok az ügyfeleink használhatják / láthatják, akik érvényes utánkövetéssel rendelkeznek és emiatt jogosultak az új verzió használatára!

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban

 

Dátum tartományra szűrés:

  1.  Kattintson az Időszakos lekérdezés első (bal oldali) dátum szerkesztőjébe. Itt tudja beállítani a kezdő dátumot*.
  2. A nyilacskára kattintva kiválaszthatja a kívánt dátumot, de akár a szerkesztőben át is gépelheti.
  3. Kattintson az Időszakos lekérdezés második(jobb oldali) dátum szerkesztőjébe. Itt tudja beállítani a záró dátumot*.
    A nyilacskára kattintva kiválaszthatja a kívánt dátumot, de akár a szerkesztőben át is gépelheti.
  4. Kattintson az Exportál gombra
  5. A program legenerálja az Xml állományt, majd megnyitja a könyvtárat, melyben az xml állomány található.
    Az állomány neve  nav_export_időbélyeg.xml lesz, ahol az időbélyeg a generálás pillanatában elmentett idő, páldául: nav_export_20151209_112301.xml. 

*Mindkét dátum tartomány a számla kelte mezőre vonatkozik.

Számla tartományra szűrés:

  1. Kattinson a Tartomány meghatározás “Számla tartományra” rádiógombra. A Számla sorszám lekérdezés rész elérhetővé válik.
  2. A Számla sorszám lekérdezés legördülő menüjében válassza ki a számla előtagot.
    Programfüggő és beállítás függő lehet, hogy hány előtagot látunk ebben a menüben (az esetek nagy részében csak egyet).
    Ha például az Eurós számlának külön sorszámozása van, akkor megjelenik az Eurós számlákhoz tartozó előtag is.
  3. Kattinson a kezdő évszám mezőbe és gépelje be az évszámot, amennyiben szükséges (a program a jelenlegi évet írja be alapból).
  4. Kattinson a kezdő számlaszám mezőbe és gépelje be a kezdő sorszámot pl. 1, vagy 207 stb.
  5. Kattinson a záró évszám mezőbe és gépelje be az évszámot, amennyiben szükséges (a program a jelenlegi évet írja be alapból).
  6. Kattinson a záró számlaszám mezőbe és gépelje be a záró sorszámot pl. 500. Az utolsó számla sorszámot megnézheti a Számla Böngészés ablakban.
    Ha a legutolsó számlákat is exportálni akarja, akár nagyobb számot is megadhat a ténylegesnél pl. 1000.
  7. Kattinson az Exportál gombra
  8. A program legenerálja az Xml állományt, majd megnyitja a könyvtárat, melyben az xml állomány található.
    Az állomány neve  nav_export_időbélyeg.xml lesz, ahol az időbélyeg a generálás pillanatában elmentett idő, páldául: nav_export_20151209_112301.xml. 

Mégsem gomb:  kilép a modulból, exportálás nélkül.

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban

Ügyviteli szoftver: Kiadás (Szállítólevél + Számla)

Alapok

A Raktár program Szállítólevél + Számla moduljában lehet kiadni a termékeket ügyfélnek. A kiadás csökkenti az adott tételek mennyiségét.

Miért van szükség kiadásra? Ha a termék törzsben csak úgy “simán” át lehetne írni a termék mennyiségét, az egyrészt hiba lehetőség, másrészt az alkalmazottak ha ellopnának valamit, átírhatnák a darabszámot és nem lenne nyoma.

A kiadást utólag is meg lehet nézni: ki, mikor, kinek, milyen tételből mennyit adott ki.

A kiadás a vevő kiválasztásával indul:

Kattintson a lenti képre, ha teljes méretben szeretné látni!  

Ügyviteli rendszer: Vevő kiválasztása a szállítólevélben

Miután kiválasztottuk a vevőt, megjelenik a Kiadás fő ablak:

Kattintson a lenti képre, ha teljes méretben szeretné látni!

Ügyviteli rendszer: Szállítólevél + Számla fő ablak

Az ablakban két táblázatot láthatunk:

  • A felső táblázatban láthatjuk a Termék karbantartás modulban felvitt termékeket
  • Az alsó táblázat a “Kosár”, a betett termékekre vonatkozik a kiadás.

Mindkét táblázatban használhatjuk a Navigáló gombsort. Kattinson ide a Navigáló gombsor leírásához.

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban

 

Az egyszerű kiadás menete a Raktár programban:

  1. A felső táblázatban rákattintunk a kiadandó termékre. Az alábbi panelen láthatjuk az ügyfél árát (itt már figyelembe veszi a neki adott kedvezményeket).Ügyviteli rendszer: Szállítólevél, kitöltendő cellák
  2. Beírjuk a mennyiséget
  3. Ha nem felel meg a felajánlott ár, átírhatjuk.
  4. A Enter billentyűre kattintva (vagy dupla kattintással a felső táblázat termék során) hozzáadjuk a kosárhoz. 

A tétel bekerül az alsó táblázatba (a Kosárba) és folytathatjuk a következő tétellel.
A kijelölt termék leírása bekerül a tétel Megjegyzés1 mezőjébe. A Megjegyzés1  tartalma pedig megjelenik a Szállítólevél nyomtatványon (tételenként) – amennyiben az adott Szállítólevél formátum tartalmazza a Megjegyzés1  adatmezőt.
A Megjegyzés2 adatmező tartalma nem jelenik meg a nyomtatványon.

Ha az összes tételt felvittük, kattintsunk a Véglegesít gombra.

A Véglegesít gombra kattintáskor a program megjeleníti a Jóváhagyás ablakot:

Ügyviteli rendszer: Szállítólevél jóváhagyás ablak

Fontos: nem minden Szállítólevél formátum tartalmaz fejlécet! Ezért ha Önnek fontos a fejléc megjelenítése, olyan szállítólevél formátumot válasszon alapértelmezettre, mely tartalmazza.

Itt két fő lehetőség van:

  1. Szállítólevél: Ha rákattintunk,az Ügyviteli Rendszer levonja a raktár készletet a megadott mennyiségekkel kinyomtatja a szállítólevél bizonylatot a megadott példányszámban.
  2. Számla: A program a háttérben elkészíti a szállítólevelet (de nem nyomtatja ki), levonja a raktár készletet és megjeleníti a Számla ablakot, melybe betölti a kosárban szereplő tételeket a megadott árral és mennyiséggel.Fontos: ha már a számlázó ablak megjelent, az Ügyviteli Rendszer már levonta a készletet, ezért, ha a számlázó ablakban Mégsem gombbal kilépünk (mert meggondoltuk magunkat), a Mozgás Böngészésben érvényteleníteni kell a szállítólevelet!

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban

 

Haladóknak

Keresés

Ha sok termékünk van, a fenti táblázatban kereshetünk is.

Ügyviteli rendszer: Szállítólevél keresés

  • A Vonalkód gomb lenyomásával az Ügyviteli Rendszer a kereső szövegdobozban vonalkódra keres. Ebben az üzemmódban csak akkor kezdődik el a keresés, ha a vonalkód 13 számjegyű. Be lehet állítani más hosszúságú vonalkódokat is a Beállításokban.
  • A Megnevezés (vagy, ha az Ügyviteli Rendszer úgy van beállítva, akkor Saját Cikkszám) gomb lenyomásával az Ügyviteli Rendszer Megnevezés, vagy Saját Cikkszám mezőre keres.
    A program a Beállításokban beállított érték szerint :

    • vagy azonnal keres (ha begépeli, hogy “ku”, rögtön ráugrik az első “ku”-val kezdődő tételre)
    • vagy az Enter gomb lenyomására (ez a beállítás akkor hasznos, ha több ezer termékünk van)
  • Az Extra keresés gombra kattintva az Ügyviteli Rendszer egy kis kereső ablakot hoz be, mely segítségével bármely adatmezőre kereshetünk, vagy szűrhetünk (akár szótöredékre is). Kattintson ide a részletekért.

Gombok / Menüpontok / Vezérlők

Szállítólevél + Számla menü / Beállítások:

  • Esc Keresésre ugrás.Ráugrik a keresés mezőre. Escape gomb lenyomására is működik.
  • F3 1db-os felvitel ki és bekapcsolása. Vonalkód olvasó esetében van jelentősége. F3 gomb lenyomására is működik.Ki és be kapcsolja az “Autom. 1 db.felv.” jelölőnégyzetet.
    Ha ez ki van pipálva, akkor ha az Ügyviteli Rendszer vonalkód alapján megtalálta a tételt, rögtön beteszi a kosárba 1 darabszámmal. Ha nincs kipipálva, akkor először a Mennyiség adatmezőre ugrik, hogy be tudjuk írni a mennyiséget.
  • F4 Szállítólevél  érvénytelenítés. F4 gomb lenyomására is működik. Kitörli az összes tételt a kosárból és újra felkínálja az ügyfél törzset választásra. Ez a funkció hamarosan meg fog szűnni!
  • F5 Egyenleg módosítás. A kiválasztott ügyfél egyenlegét lehet módosítani, felugró ablakban.
  • F6 Mennyiség módosítás. F6 gomb lenyomására is működik. Felugrik egy ablak, melybe beírhatjuk a kosár aktuális tételének a mennyiségét.
  • F8 Tétel Törlés. Kitörli a kosár kijelölt tételét. F8 gomb lenyomására is működik.
  • Szűrő modul ki vagy bekapcsolása.A felső keresési táblázathoz meg lehet jeleníteni, illetve el lehet rejteni egy szűrő sort, mely segítségével bármilyen adatmezőre lehet szűrni az adatokat.

Szállítólevél + Számla menü / Egyéb:

  • A kiválasztott cég egyedi árainak megjelenítése a felső táblázatban levő termékre : az Ügyviteli Rendszer megjeleníti a kiválasztott cég egyedi árait a keresőtáblázatban kiválasztott termékre (százalékos kedvezmény, fix ár HUF és fix ár EUR).
  • Megrendelés betöltése: Ha a kiválasztott vevőnek érvényes megrendelései vannak, akkor ki lehet választani egy felugró ablakban. Betöltéskor az Ügyviteli Rendszer  az összes tételt beteszi a kosárba, mely a rendelésben szerepelt.
  • Kosár tételek kimentése állományba.Kimenti a kosár tételeit egy helyi állományba, melyet később újra be lehet tölteni (akár napok múlva is). Figyelem: ez a funkció mindig felülírja a korábbi kimentést (az adott számítógépen)! Más szavakkal: mindig a legutolsó mentés az aktív.
    Akkor hasznos, ha valamilyen közbejött esemény miatt meg kell szakítani a szállítólevél készítést (akár ki kell lépni a programból) és legközelebb nem akarjuk újra rögzíteni a tételeket.
  • Kosár tételek visszatöltése állományból.Visszatölti az előzőleg elmentett kosár tartalmat.

Szállítólevél + Számla menü / Keresés:

  • Beszállító cikkszámra keresés: egy felugró ablakban keresni lehet a beszállító egyedi cikkszámára (ennek a beállítása a Termékek ablak / Egyéb funkciók alatt van).

Szállítólevél + Számla menü / Ablak és Menü:

  • Ablak és adatrácsok / Az ablak rácsai tulajdonságainak és az ablak pozíciójának mentése. Részletek itt
  • Ablak és adatrácsok / Az ablak pozíciójának és rácsai eredeti tulajdonságainak visszaállítása. Részletek itt
  • Menü / Menü mentés
  • Menü / Menü visszatöltés (elmentett állapotba)
  • Menü / Menü: visszaállítás az eredeti állapotba
  • Menü / Egyéb : Teljes ablak nézet (max.): maximalizálja a Szállítólevél + Számla ablakot
  • Menü / Egyéb : Normál ablak nézet: normál méretre állítja vissza a Szállítólevél + Számla ablakot
  • Menü / Egyéb :  Kereső táblázat: Szélességet Optimalizál : a Kereső táblázat oszlopainak a szélességét optimalizálja a benne levő adatoktól függően
  • Menü / Egyéb :  Kosár táblázat: Szélességet Optimalizál : a Kosár táblázat oszlopainak a szélességét optimalizálja a benne levő adatoktól függően

Előnézet gomb: Megjeleníti a szállítólevél nyomtatvány előnézetét. A kosárnak legalább egy terméket tartalmaznia kell.
Bezár gomb: Bezárja a Szállítólevél + Számla ablakot. Előtte megkérdezi a felhasználót, hogy valóban be szeretné zárni.

Ezek a beállítások módosítják a Szállítólevél + Számla modul viselkedését

  • Alapértelmezett betöltési beállítások / Kiadás: az eladási ár (nettó) mező módosítható (szerkeszthető)?
    Ha be van kapcsolva, a Kosárban szerkeszthetjük utólag is az eladási árat.
  • Alapértelmezett betöltési beállítások / Szállítólevél+Számla:Kapcsolja be az 1 Db.Automata felvitelt induláskor?
    Ha be van kapcsolva, az 1 Db Automata felvitel jelölőnégyzet bekapcsolt állapotban indul.
  • Alapértelmezett betöltési beállítások / Szállítólevél+Számla:Ne vonja össze a tételeket.
    Ha be van kapcsolva, a program nem vonja össze az azonos nevű termékeket a kosárban. Ha ki van kapcsolva, a program összevonja az azonos nevű terméket (alapértelmezett)

Kapcsolódó témák

Ügyviteli szoftver: Bevételezés

Ügyviteli szoftver: Leltározás

Ügyviteli szoftver: Gördülő átlagár

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban

Lejárt program bérlés kezelése

Egyedi szoftverek: lejár bérlés aktivizálása

 

Ha Ön bérli a programunkat, minden hónapban megjeleni egy fentihez hasonló ablak, 5 nappal a bérlet lejárta előtt.

Hacsak a program nem azt írja ki, hogy 0 nap van hátra a bérlésből, nem kell pánikba esni: a program továbbra is használható, míg el nem éri az utolsó napot (0-t).
Ez azt jelenti, ha rákattint a Bezár gombra, folyatatódik a program betöltése.

Ettől függetlenül, arra kérjük, hogy már az első ilyen üzenet megjelenésekor küldje el nekünk a sorozatszámot.

Az aktiválás menete:

  1. Kattintson rá a Sorozatszám elküldése e-mailben gombra. A program megnyitja az alapértelmezett levél küldő programot és kitölti a témát, az üzenetet és a címzettet.
    Önnek semmi más dolga nincs, mint rákattintani az e-mail elküldése gombra. Ha véletlenül Önnek nincs feltelepítve alapértelmezett levél küldő program, és ön manuálisan küldi el az e-mailt, akkor fontos, hogy az e-mail témája “Lejárt bérlet meghosszabbítása” legyen.
    Ennek az az oka, hogy a levélszerverünk úgy van beállítva, hogy az ilyen témájú emailek a megfelelő kollégához kerülnek továbbításra.Egyedi szoftverek: lejárt bérlés elküldése
  2. Visszaküldjük Önnek e-mailban a Feloldó kódot. Ezt másolja ki a Windows-ban megszokott másolási és beillesztési módszerrel a program Feloldó kód mezőjébe (Ctrl+C, Ctrl+V)F O N T O S! Ha másolás közben space(szünet) karakter kerül a kód végére, a program nem fogadja el!
  3. Kattintson az Aktivizálás gombra.

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban

Posts navigation

1 2 3 6 7 8 9 10 11 12
Scroll to top

A honlap további használatához a sütikhez hozzá kell járulni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy a "Hozzájárulok" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás