Crm Rendszer: Felhasználó jogosultságok, státusz letiltások

Az Crm Rendszer-ben a felhasználók jogosultságainak beállítása a következő lépésekből áll:

Ebben a modulban lehet létrehozni és módosítani felhasználókat és be lehet állítani a jogaikat.
A programba felhasználó névvel és jelszóval lépünk be.

1. Új felhasználó létrehozása

A Felhasználói adatmezők kezelése modult elindítva az első dolgunk, hogy kiválasszuk azt az adattáblát, melyet ki szeretnénk bővíteni új adatmezővel (lenti kép).
Csak a listában megjelenő adattáblákat lehet bővíteni egyedi adatmezőkkel! A megjelenő adattáblák függnek az adott programtól és verziójától (pl. Ügyviteli program, Crm program stb.).

Kattintson a lenti képre, ha teljes méretben szeretné látni!

  1. Kattintson a felvitel (+) gombra a navigáló gombsoron. (bővebb infó a navigáló gombsorról itt)
  2. A létrejött üres sorban gépelje be a felhasználó bejelentkezési nevét(ezt kell használni bejelentkezéskor)  és a teljes nevét (ezt rögzíti a program naplózáskor)
  3. Kattintson a mentés (pipa) gombra a navigáló gombsoron.
  4. A program elmentette az új felhasználót. Ilyenkor a jelszó minden esetben ugyanaz lesz, mint a bejelentkezési név! Számít, a kis betű, nagy betű a felhasználónévben.

2. Jelszó módosítása

  1. Kattintson a megadott felhasználóra
  2. Kattintson a táblázatban a jelszó gombra
  3. A megjelenő ablakban írja be a régi jelszót (Új felhasználó esetén a régi jelszó minden esetben ugyanaz lesz, mint a bejelentkezési név)
  4. és az új jelszót a Jelszó és a Jelszó még egyszer mezőbe
  5. Kattintson a Rendben gombra

3. Jogosultság adás a felhasználónak

  1. Kattintson a megadott felhasználóra
  2. Kattintson a táblázatban az Általános jogok gombra
  3. A megjelenő ablakban egyenként állítsa be jelölőnégyzettel a felhasználónak megadott jogokat.
    A Minden Jog be, Minden Jog ki, valamint a Kijelölés megfordítása gombok felgyorsítják a folyamatot!
  4. Kattintson a Mentés gombra.

4. Státusz letiltások egy adott felhasználónál

Ez akkor történik, ha például nem szeretnénk, hogy Gipsz Jakab felhasználó lássa a “Fontos” státusszal megjelölt ügyfeleket.

A következő a folyamat:

  1. Megnyitjuk a következőt: Beállítások ► Felhasználók/Jogosultságok:
  2. …majd az “Egyéb parancsok” ► Milyen státuszú ügyfeleket NEM láthat a felhasználó?-t
  3. Az adott felhasználónál letiltható, hogy melyik státuszt (melyik státuszú ügyfelet) NEM láthatja!!! Tehát, amelyik státuszhoz pipa van téve, az NEM jelenik meg az adott felhasználónál. Végezetül pedig a zöld pipával elmentjük a beállítást:

 

…és egy videó a Felhasználók létrehozásáról és kezeléséről:

 

 

Szeretné bővíteni a jelenlegi szoftverét?   Nézzen körül a webshopunkban
Scroll to top

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás