A szerviz: tevékenység egy típusa, mely egy cég, vállalakozás által valamikor gyártott termék (gép, eszköz) meghibásodásának okait tárja fel.
Leírás:
A szerviz szoftver nyilvántartja a berendezés javítását és az ahhoz kapcsolódó feladatokat.
Megvizsgálja, hogy az adott termék
- javítható, cserélendő (garanciában, vagy garancia nélkül)
- egyéb javítás szükséges hozzá (pl.: a javításhoz szükséges egy külső cég minősítése)
- egyéb lehetőségek
- személyre szabott lekérdezések
A szerviz szoftver rögzíti az ügyfél által bejelentett berendezés, gép hiba leírását, a felhasznált anyagokat, az elvégzett feladatokat, szolgáltatásokat és minden olyan információt amely a javításhoz szükséges. A berendezésekhez gyártási szám (is) rendelhető. Erre később statisztikát is lehet készíteni. Lehetőség van az ügyfél által megadott nyomtatási forma szerint, a munkalap nyomtatvány tartalmának megjelenítésére. A szervizelés rész folyamatait státuszokban (idővonal) lehet követni. A szervizelés befejezéskor a munkalap lezárt státuszba tehető, vagyis ezután a kiválasztott munkalapon semmilyen tartalmi módosítás nem lehetséges. A felhasznált anyagok esetében (lehetőség) a raktár készletet mennyiség módosítható. Lehetőség van arra, hogy a raktár szoftver által elkészített árajánlat importálásra. A felhasznált anyagokból szállítólevél és számla készítés is lehetséges. Minden információ exportálható excelbe.
Ajánljuk minden cégnek, akik szervizeléssel foglalkoznak. Ez bármilyen szerviz formátum lehet.
A szerviz szoftver folyamat ábrája:
Főbb részek:
- Munkalap böngészés
- Munkalap részletes nézet
- Felhasznált anyagok kezelése
- A munkalapon elvégzett munkák kezelése
- Egyéb költségek kezelése
- Nyomtatvány minták kiválasztása
- Munkalap státusz kezelés/jogosultság és egyéb információk kezelése
- Munkalaphoz rendelt csatolmányok kezelése
- Általános karbantartások (munkatípusok, fizetésmódok, berendezés (gép) típusok,berendezés tartozékok)
- Berendezés listák kezelése / ügyfélhez rendelt berendezések kezelése
- Általános pivot lekérdezések
- Naptár funkció: lehet saját naptár. A CRM modul megvásárlásakor a CRM naptárat is tudja kezelni
- Email küldés szervizesnek / ügyfélnek
- Egy vagy több raktáros mód kezelés
Rengeteg jelentés található a programban, melyet folyamatosan bővítünk.
Ha olyan jelentésre lenne szüksége, melyet a szerviz program még nem tartalmaz, írja meg, hogy mire van szüksége és kedvezményes ajánlatot adunk Önnek.
A szerviz szoftvert folyamatos fejlesztés alatt áll! Az általános, gyakorlatias igényeket, kéréseket fokozatosan beépítjük a programba.
Amennyiben egyedi igényei lennének a szerviz szoftverrel kapcsolatban, jelezze felénk!
A szoftvert modulként is meg lehet vásárolni, vagy bérelni.