Teljes Facebook Reklám Kampány felügyelet
Hogy működik a Facebook reklám, ha mi felügyeljük?
Két költségből áll a Facebook reklámozás:
- A Facebook reklámok díjából.
A Facebook reklámokat nem nekünk kell fizetni, hanem a Facebooknak. - A Facebook kampány szolgáltatásaink díjából
1.Facebook Kampány készítés és felépítés
Nem sima, normál kampányt készítünk, hanem ugyanannak a reklámnak rengeteg (akár több száz) variációját készítjük el.
Miért kell mindez? Lehet, hogy nekünk és a családunknak nagyon tetszik egy Facebook hirdetés reklámja, mégsem kattint rá senki.
Ez azért van, mert mindenki másként gondolkozik. Valószínű, hogy teljesen más tetszik a 20 és 35 év közötti anyukáknak, mint a 30 és 40 év közötti egyedülálló férfiaknak ugyanabban a témakörben.
Mindenkinek más címsor, más szöveg, más kép jön be.
Nagyon sok cég rengeteg pénzt kiad rosszul teljesítő reklámra.
Ezért van az, hogy megbeszélés után minden lehetséges reklámot elkészítünk, majd figyeljük, hogy melyik teljesít jobban. A rosszul teljesítő reklámokat leállítjuk, míg a jól teljesítőket tovább figyeljük. A végeredmény pedig: megmarad a 2-3 legjobban teljesítő reklám.
Be tudjuk állani – igény esetén – hogy milyen időben fussanak a reklámok pl. keddenként 8 és 16 között, valamint 19-20 óra között, szerdán csak 12 és 13 óra között stb.
Szintén be tudjuk állítani, hogy hol jelenjen meg a reklám pl. asztali gépen, mobil eszközökön, Instagramon stb.
Például vegyünk egy nagyon egyszerű forgatókönyvet: az ügyféllel megbeszélünk három lehetséges címsort, négy potenciális hirdetés szöveget és négy különböző reklámképet is kapunk.
Mennyibe kerül a Facebook Kampány készítés és felépítés díja?
Abban az esetben, ha a képeket (megadott méretben), szövegeket stb. a Megrendelő adja, akkor egy új kampány egyszeri díja 65 000 Ft + Áfa.
Legalább egy hónap kampány felügyelet szükséges még hozzá, mert ezzel együtt teljes az egész.
2.Facebook Kampány felügyelet
Azáltal, hogy figyeljük a kampányban levő reklámokat, nem csak azt érjük el, hogy csak a legjobban teljesítő reklámok maradjanak meg, de fontos információt adunk arról, hogy kik lehetnek a legjobb ügyfelek.
Azért nagyon fontos a kampányfelügyelet, mert enélkül a Megrendelő sok pénzt kidobhat az ablakon. Lehet, hogy például van egy olyan reklám, melyre rengetegen rákattintanak (tehát fizetni kell a Facebooknak), de rossz a konverzió (nem lájkolnak, nem vásárolnak stb.), ezért folyamatosan csak “viszi” a pénzt.
Ezeket szoktuk leállítani, ahogy elég statisztika áll rendelkezésre.
Hetente statisztikákat küldünk a különböző adatokról.
Mennyibe kerül a Facebook Kampány felügyelet?
A felügyelet magába foglalja az elmúlt időszakhoz képest változott hirdetési adatok áttanulmányozását, ezek alapján a döntések meghozatalát, statisztikák készítését, valamint az esetleges tanácsokat a Megrendelő számára.
Ennek díja kampányonként 12 000 Ft + Áfa, ha heti egyszer kell felügyelni, 21 000 Ft + Áfa, ha heti kétszer kell felügyelni (ez azért praktikusabb, mert bármilyen változás történik a hirdetésekben, időben lehet reagálni).
3.Facebook Kampány módosítás
Időnként előfordul, hogy a kampányban megmarad a két legjobban teljesítő reklám, de a Megrendelő kíváncsi, hogy ezek alternatívája nem teljesít esetleg még jobban. Van amikor egy mondatban egyetlenegy szó cseréje több, mint 10% növekedést okozhat.
Ilyenkor nekünk az új reklámokat kell elkészíteni a meglévő kampányba.
Mennyibe kerül a Facebook Kampány módosítás?
Ennek díja 12 000 Ft + Áfa egy reklám esetén, minden további reklám 7 500 Ft + Áfa. Ez az ár akkor érvényes, ha a képeket (megadott méretben), szövegeket stb. a Megrendelő adja és a reklámokat egyszerre kell nekünk elkészíteni. (ha az első reklámot ma adja a megrendelő, a következőt egy hét múlva, akkor a fenti ár nem érvényes).
Hatékony reklámokat szeretnék! Érdekel a Facebook Reklám Kampány felügyelet!
Ebben az esetben kérlek, hogy írj az iroda[kukac]egyediszoftverek.hu e-mail címre, vagy töltsd ki az alábbi űrlapot: